Read the Official Description

שפת הקורס: ספרדית

עם הקורס לתואר ראשון של חוויית הלקוח סטודנטים מצטיינים ירכשו סדרה של מיומנויות שיאפשרו להם לפתח את הקריירה המקצועית שלהם בצורה מוצלחת בתחום החדשנות בצריכה.

»לדעת ולטפל בכל הכלים הקיימים כדי להבין את הסביבה ואת הקשר הצרכן של המאה ה -21. טכניקות מחקר, כלי מיצוי תובנה, הקשר האתי והסוציולוגי של הרגע שבו אנו חיים, נסיעות לקוחות ועובדים.

»טכניקות חדשניות יצירתיות, מתודולוגיות עבודה יצירתית: עיצוב חשיבה, יצירתיות להחיל על חדשנות, חדשנות פתוחה, המשתמש מכוונת חדשנות. בריאה משותפת

»להבין את המורכבות של תהליכים ותהליכים בתוך החברה, את החשיבות של יישום טכניקות זריז בעת יישום פתרונות טכנולוגיים כדי לשפר את החוויה. עיצוב, אב-טיפוס ויישום. תהליכים איטרטיביים של שיפור מתמיד של הפתרונות המוצעים.

»להבין את העקרונות הבסיסיים של שיווק חווייתי בסביבה הפיזית באינטרנט.

»נקודת המכירה הפיזית והמגע האמיתי עם המותג, חשיבות האריזה, המסר של המותג, האינטראקציה הגופנית באירועים, נקודות המגע החווייתי עם המותג ומוצריו ושירותיו. החל את החוקר קונים אסטרטגיות חזותיים הדרושים כדי לייעל את התוצאות בנקודת המכירה.

»טכנולוגיות זמינות ליצירת חוויות חדשות ונקודות קריטיות של יישומן. תוכנה למדידת ושליטה במגעים עם המותג לאורך המסע הלקוח. טכנולוגיה משבשת, IOT, AI, רובוטים, בוטים, הולוגרמות. טכניקות נאמנות עם לקוחות ומשתמשים.

מטרות

המטרות העיקריות של תוכנית זו מתמקדות בלמידה לתכנן ולבצע אסטרטגיות מקצה לקצה של שירותי חוויית הלקוח, החל משלב ראשוני של מחקר, באמצעות המשגה ורעיונות, ועד לשלב הסופי של אב טיפוס, אנליטי מחזור שיפור מתמיד.

  • הבן את ההקשר התחרותי החדש ואת המסגרת האסטרטגית של עולם העסקים והחברות.
  • לספק ידע תיאורטי ומעשי לתכנון וליישום של טכניקות מחקר מתקדמות המתמקדות בצרכים, במניעים ובאינטרסים של אנשים.
  • לספק את הידע ואת הכלים הדרושים כדי לעצב חוויות, מוצרים ושירותים חדשניים.
  • לספק את הידע הדרוש כדי להבין את המטרות האסטרטגיות של החברה, הסביבה התחרותית שלה ואת ההשפעה שיש פעולות ותהליכים על עיצוב מחדש של חוויות.
  • להבין ולנהל Omnichannel בנקודות שונות של מגע ואינטראקציה עם הצרכן.
  • דע את הטכנולוגיות, הכלים והפלטפורמות הדיסקרטיות הדיגיטליות הפועלות בשירות החוויה האומנית (נקודה פיזית ודיגיטלית).
  • להבין וליישם טכניקות של פיתוח, אב טיפוס ויישום טכנולוגי באמצעות מתודולוגיות Scrum ו- Agile.

הזדמנויות קריירה

לאחר סיום הקורס לתואר ראשון בחוויית הלקוח תלמידי מצטיינים יהיו מוכנים לעבוד כ:

  • מחלקות חדשנות, תכנון אסטרטגי, שיווק.
  • עיצוב שירות, חשיבה עיצובית וחדשנות יצירתית.
  • מחלקות שנוצרו לאחרונה בחוויית הלקוח.
  • סוכנויות תקשורת, אירועים או יחסי ציבור
  • משרדי פרסום, מחלקות של יצירתיות.
Program taught in:
Spanish (Spain)

See 48 more programs offered by IED – Istituto Europeo di Design Madrid »

Last updated September 30, 2018
This course is Campus based
Start Date
Oct. 2019
Duration
4 חודשים
תכנית מלאה
Price
4,200 EUR
By locations
By date
Start Date
Oct. 2019
Application deadline

Oct. 2019

Location
Application deadline
End Date