ISS International Business School of Service Management

מבוא

קרא את התיאור הרשמי

הקורסים וההדרכות ISS מציעה התמקדות בחיזוק ופיתוח חברות בהן השירות כבר עושה או ישחק תפקיד מכריע כחלק מעסקיהם. ברמה הלאומית והבינלאומית אנו מלווים חברות בפרויקטי טרנספורמציה המציעים פרויקטים של הערכה, ייעוץ ופיתוח וכן הדרכות ניהול.

לדעתנו כ- "בית ספר למנהל עסקים" , יישור אסטרטגי ויישום אופרטיבי הם בלתי נפרדים כדי להשיג את האפקט המיועד על השוק. זו הסיבה שאנו רואים את כל הפעילויות המחזקות את השינוי באופן פעיל כחלק אינטגראלי מהשירות. עובדי החברה הם המרכזיים להשתתף באופן פעיל בפרויקטים של הערכה והתייעצות, ובהדרכות כמו גם בפרויקטים של העברת פיתוח, Real Life Projects (RLP), על מנת להבטיח את יישום תכני ההדרכה בעבודתם היומית. כתוצאה מכך הם גם מכריעים להחזר; החזר ה- ROI של ההשקעה.

126968_pexels-photo-416405.jpegPixabay / Pexels

הפילוסופיה שלנו

שירות ראשון - הפיכת שירותים לגורם הצלחה עבור חברות היא הפילוסופיה של ISS שלנו. בכך אנו תומכים בלקוחותינו בהתמצאותם האסטרטגית כלפי השווקים העתידיים שלהם ובפיתוח ארגוני ואנשי צוות קונקרטיים.

ב- ISS אנו מבינים את השירותים כאינטראקציה בין ספקים ולקוחות שמטרתם לייצר ערך נוסף לכל המעורבים.

מדוע ISS?

ההתמקדות הברורה שלו בניהול שירותים כמניע לפיתוח תאגידי הופכת את ISS לאחד המוסדות המובילים בתחום זה.

הצלחה טקטית וקיימות אסטרטגית: מיומנויות שירות

עבור כל מי ששולט בעסקי שירות בצורה מושלמת, בין אם בדלפק העזרה ובין אם כמנכ"ל, זה לא רק תרגיל נפשי. הם חושבים ומרגישים שירות, משתמשים במיומנויות אנליטיות ובאיכויות רגשיות. כשילוב, כישורי שירות אלה משלימים זה את זה כדי להפוך צוות ללא תחרות.

ניסיון, יכולת וכיוון לקוחות

על מנת להשיג מצוינות בשירות, על החברה לברר תחילה את הסטטוס קוו מבחינת השירות:
כיצד אוכל להופיע עם השירותים שלי? באיזו רמת שירות אני? אם אני מתקן מכשיר טכני רק במסגרת האחריות, אני רק ממלא את היסודות. או האם אני מייעץ ללקוחותיי אפילו מעבר למוצר שלי על סמך הידע שלי בענף?

אם נעשה זאת, אנו מדברים על ערך מוסף ללא תלות במוצר. זה הופך את הידע מבוסס שירות ומייצר ערך מהידע והחינוך.

מגוון רחב של תכנים ופורמטים

מודל יכולת השירות הנו מסגרת אוריינטציה, מדריך ונקודת מבט לעובדים כמו גם למנהלים באסטרטגיות היומיומיות שלהם להתמודדות עם חוזקות, חולשות, נורמות וערכים. מיומנויות אינדיבידואליות נובעות מהנהגים עסקיים פנימיים - אלה הנושאים המשפיעים באופן משמעותי על עתידה של החברה.

126969_pexels-photo-70292.jpegטים גואו / פקסלס

תהליך טרנספורמציה עם ISS

כישורים רגשיים יכולים ליצור קשר הדוק עם הלקוח - להפגין אמפתיה, לבנות קרבה, להשיג ביטחון. כישורי מומחה מאפשרים לנו להבין את עסק הלקוח, להשתמש בכלים בעלי יכולת מתודולוגית ולפתח פתרונות שירות יעילים.

בראייה כלכלית של העסק כולו , השירות יוצר ערך לחברה שלך ולקוח משלך: רווח ותועלת לקוח.

בית ספר לעסקים של ISS - פיתוח מקצועי מוסמך

אנו חברים באיגוד ההדרכה המתקדם Weiterbildung Hamburg eV והתחייבנו לתקני איכות. בית הספר לעסקים של ISS מחויב לעמוד בתקני האיכות של Weiterbildung Hamburg eV ולהפוך את הסטנדרטים הללו לזמינים לציבור. חותמת 'מוסד לימודי המשך מוסמך' מוענקת לחברות העוברות הליך מבחן ומשתתפות בביקורות רגילות באתר.

איכות האימונים

תקני האיכות מבטיחים כיוון לקוחות, תנאים שקופים והוגנים כמו גם פורמטי למידה מודרניים וידידותיים למבוגרים עבור משתתפים בהכשרה מקצועית. בנוסף, אנו מציעים לכם שירות הגנה על משתתפים בחינם: לכל סטודנט אשר נתקל בבעיות או בשאלות בהכשרתם, מוצעת האפשרות להשתמש בשירות ייעוץ הסכסוכים של Weiterbildung המבורג - בנוסף להזדמנות לטפל בכל נושא שישירות בביתו עם ISS. .

כבר למעלה מ 20 שנה Weiterbildung Hamburg eV וחותמת אישור זו עומדות לאבטחת איכות והגנת משתתפים עבור ארגוני הכשרה מקצועיים בהמבורג.

מיקומים

המבורג

כתובת
Dorotheenstraße,29A
22301 המבורג, המבורג, גרמניה