5 קורס תוכניות ב שיווק אופנה ב איטליה for 2024

קורס תוכניות ב שיווק אופנה ב איטליה for 2024Filter
    • Milan, איטליה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אִיטַלְקִית, אנגלית

    הקורס התלת-שנתי בסטיילינג ותקשורת אופנה ב- Accademia del Lusso מילאנו מכין את התלמידים לעבוד בתפקידים שונים, החל מסביבות יצירתיות ועד לתפקידים ארגוניים בתחום תקשורת תדמית ואופנה. עבודה בלשכת עיתונות וביחסי ציבור פירושה התמודדות עם קמפיינים לעיתונות, כנסים, פרסום, הודעות פומביות, קשרי חוץ, אירועים, תערוכות ומופעים ו...

    • Florence, איטליה

    זמן מלא

    4 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    לאור ההתפתחות של השנים האחרונות, גלובליזציה, אורח חיים חדש, חדשנות טכנולוגית, שינויים בהתנהגות צרכנים ורכישה, אופנות ותחרותיות חדשות ומשתנות, ניווט בעולם האופנה המורכב דורש שילוב של אלמנטים כמו אסטרטגיה זהירה ומכירות מדויקות. מתכננים להיות מסוגלים לקבוע את הצלחתו של מותג בשוק. בהקשר זה, סמסטר הסתיו של שיווק אופנה מאפשר לך להבין ולהעמיק את השלבים השונים בתהליך השיווק האסטרטגי במערכת האופנה. על ידי בחינה באופן סכמטי ופרגמטי של נושאים כמו מושג מיתוג, מחקר שוק, טכנולוגיות תקשורת חדשות, פעילויות יחסי ציבור, מיקום מוצרים, מגמות חדשות, ערוצי הפצה, אנו מספקים לכם את הכלים הקוגניטיביים והתפעוליים הנחוצים לתמיכה במותגים. פועלת בתחום זה עם גיבוש מדיניות וטקטיקות ממוקדות ויעילות.

    • Florence, איטליה

    זמן מלא

    9 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    השנה האקדמית לשיווק ותקשורת אופנה מאפשרת לך לנתח את הקשר בין מותג, מוצרים וקהל ותפקיד שיווק ותקשורת ממלאים בתעשיית האופנה. תוכלו לחקור כיצד מותגים מעבירים את מסרי המפתח שלהם על פני פלטפורמות קידום מכירות כגון מיתוג, פרסום, מודפס, מדיה דיגיטלית וחברתית, סחורה חזותית, סביבות קמעונאיות, אירועים ושיווק ניסיוני.

    • London, הממלכה המאוחדת
    • Rome, איטליה
    • + 3 more

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    מטרת תוכנית ESE מקצועי אופנה

    • Milano, איטליה

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    במגזר מוצרי אופנה ויוקרה עם התוכן הסמלי וסגנונים הגבוהים שלה, הוא חשוב יותר ויותר עבור חברה לפרש ולספק את צרכי שוק, יצירת ערך מוסף ללקוח.