13 קורס תוכניות ב עסקים ב ארצות הברית for 2024

קורס תוכניות ב עסקים ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Online

    משרה חלקית

    10 שבועות

    למידה מרחוק

    אנגלית

    אישור המוכנות (CORe) הוא המדריך שלנו על יסודות החשיבה העסקית - תוכנית מקוונת בת שלוש מנות שנועדה להכין אותך להשתתף באופן מלא בעולם העסקים. CORe פותחה על ידי חברי סגל HBS כדי להנחיל הבנה עמוקה של מושגים עסקיים חיוניים וכישורי פתרון בעיות. שליטה בשלושת קורסי ה-CORe - ניתוח עסקים, כלכלה למנהלים וחשבונאות פיננסית - תעניק לך שליטה בשפה העסקית.

    • Cambridge, ארצות הברית

    משרה חלקית

    8 שבועות

    למידה מרחוק

    אנגלית

    השג את הכלים להכיר ולהגיב לכוחות הכלכליים המעצבים את העסק שלך.

    • Online

    משרה חלקית

    8 שבועות

    למידה מרחוק

    אנגלית

    לפתח חשיבה נתונים ומיומנויות אנליטיות לפרש ולתקשר נתונים. ניתוח עסקי אינו מבוסס על שינון של משוואות או עובדות, אלא מתמקד בהבנת ההבנה של מושגי מפתח, בשיקול דעת ניהולי וביכולת שלך ליישם מושגי קורס לבעיות עסקיות אמיתיות.

    • Cambridge, ארצות הברית

    משרה חלקית

    6 שבועות

    למידה מרחוק

    אנגלית

    הקורס הקצר המקוון של MIT בינה מלאכותית: השלכות על אסטרטגיה עסקית מקוונת נועד ללמד אותך את הכישורים הדרושים כדי לכלול AI באסטרטגיה העסקית שלך וליצור תוכנית טרנספורמציה. באמצעות שילוב מרתק של תובנות עסקיות ודוגמאות מקרה, תוכלו לחקור את ההשפעה של טכנולוגיות AI וכיצד ניתן לרתום אותן לתמיכה בצרכים העסקיים שלכם.

    • Online

    משרה חלקית

    9 שעה (ות

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תלמד כיצד לקרוא ולכתוב שאילתות מורכבות למסד נתונים באמצעות אחת המיומנויות המבוקשות ביותר - PostgreSQL. מיומנויות אלו חלות גם על כל מסד נתונים גדול אחר של SQL, כגון MySQL, Microsoft SQL Server, Amazon Redshift, Oracle ועוד הרבה יותר.

    • Orlando, ארצות הברית

    משרה חלקית

    4 ימים

    בקמפוס

    אנגלית, פורטוגזית

    תעודת סיום לימודי המשך שהונפקה על ידי אמברה, המוסמכת על ידי מחלקת החינוך של פלורידה - הוועדה לחינוך עצמאי .

    • Singapore, סינגפור
    • Washington, ארצות הברית
    • + 1 more

    זמן מלא

    8 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית, סִינִית

    תכנית זו נובעת מיוזמה קודם לכן על ידי HCS בתכנית הטבילה הגלובלית, אשר הושקה על ידי הממשלה הנג סווי קיאט בנובמבר 2013. זה APQ נועד לתמוך סדר יום SkillsFuture של סינגפור והתקדמות כלכלית כסינגפור עוברת לשלב הבא של פיתוח לקראת כלכלה מתקדמת וחברה בכלל.

    • Crawfordsville, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    • Online

    משרה חלקית

    9 שעה (ות

    למידה מרחוק

    אנגלית

    למד הדמיית נתונים דרך Tableau 2020 וצור הזדמנויות עבורך או עבור מקבלי החלטות מרכזיים לגלות דפוסי נתונים כגון התנהגות רכישה של לקוחות, מגמות מכירות או צווארי בקבוק בייצור. תלמד את כל התכונות ב-Tableau המאפשרות לך לחקור, להתנסות, לתקן, להכין ולהציג נתונים בקלות, במהירות ויפה.

    • Blountville, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    מְעוּרבָּב, למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    פתרונות כוח העבודה מציעים קורסי אשראי והשתלמויות, סמינרים, סדנאות והכשרה מותאמת אישית. פתרונות כוח העבודה מרכזים ומנהלים תוכניות כוח אדם ופיתוח מקצועי שנועדו לענות על הצרכים של ארגונים תעשייתיים, עסקיים, ממשלתיים וקהילתיים.

    • Online USA

    משרה חלקית

    12 שבועות

    למידה מרחוק

    אנגלית

    בנה את כישורי הניתוח העסקי שלך ולמד לנהל, להסתכסך ולנתח נתונים באמצעות Excel ו- SQLite.

    • Online USA

    בקמפוס

    אנגלית

    האם אתה ממלא את מיכל הדלק שלך באופן קבוע? האם אתה מבצע רכישות שגרתיות ועיקריות? מכירים מישהו מובטל? האם אתה זקוק לגישה לאשראי? האם אתה מודאג מהמיסים שאתה משלם? אם ענית בחיוב על אחת מהשאלות הללו, כדאי לך ללמוד קורס כלכלה.

    • Honolulu, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שבועות

    למידה מרחוק

    אנגלית

    התוכנית המקוונת תכסה את תכנית הלימודים העולמית באקדמיה העולמית במשך שבועיים ותועבר בימי חול ב (i) עשרה שיעורים קבוצתיים מקוונים חיים ואינטראקטיביים (ii) שתי הדרכות אקדמיות בהתאמה אישית אחת לאחת בהובלת ד"ר ג'רארד דריקס.