8 קורס תוכניות ב עסקים ב ספרד for 2024

קורס תוכניות ב עסקים ב ספרד for 2024Filter
    • Marbella, ספרד

    זמן מלא

    13 שבועות

    בקמפוס

    אנגלית, ספרדית, צָרְפָתִית, גֶרמָנִיָת, אִיטַלְקִית, סִינִית, רוּסִי

    התוכנית המנהלת הינה תוכנית בת 13 שבועות לכל (שאינם אקדמאים ואנשי אקדמיה) המעוניינים להשיג בסיס יציב, גם עם התפתחות אישית ארכיטיפית למטרות גבוהות יותר בחיים, בהוראה, בפוליטיקה ובעסקים. זוהי תוכנית ייחודית המבוססת על 40 שנות חקירות חלוציות, הכוללת גישה חינוכית ייחודית לגילוי עצמי ומשמעות בהקשר של צמיחה לאורך החיים עבור אנשים השואפים לדרג גבוה יותר. יכול להיות שאתה במסלול קריירה. יכול להיות שיש לך משפחה. יתכן שתצליח כמנהל מחלקה או כמנכ"ל. אולי התחלת קריירה פוליטית. בטח, לרוב האנשים שהיו מיושבים באופן אישי ומקצועי או לא, אין להם הרבה זמן לאסוף ידע חדש והבנה יקרת ערך. אין ספק שרוב האנשים בתפקידים אחראיים מקבלים את המידע ממקורות התקשורת המרכזיים או מההשכלה הנוספת הארגונית. משמעות הדבר היא תערובת של עובדות, שקרים, בגידות, המצאות, ידע שהתעלם או מעוות, תעמולה, טיולי אגו וקטטות כוח מלוכלכות. יש רק דרך אחת לצאת מלהיות המשרת (עבד) של האדונים שמאחורי הווילונות: ההארה המלאה עם הידע המתקדם ביותר לגבי הצלת העולם, כדור הארץ וההתפתחות האנושית האמיתית, מוצעת עם זה תוכנית קצרה ואינטנסיבית. המשתתפים מקבלים את הידע המתקדם ביותר אודות הפוטנציאל הנפשי לשינויים בעסקים, פוליטיקה, כלכלה, חינוך והבנה (משמעות) של חיי אדם.

    • Barcelona, ספרד

    זמן מלא

    18 שעה (ות

    בקמפוס

    אנגלית

    האם אתה מוכן לחולל מהפכה באסטרטגיה העסקית שלך עם הכוח של בינה מלאכותית (AI)? הקורס בינה מלאכותית בעסקים הוא השער שלך להבנה ולרתימת הפוטנציאל הטרנספורמטיבי של AI בנוף העסקי המודרני.

    • Barcelona, ספרד
    • Online Spain

    זמן מלא

    1 סֵמֶסטֶר

    בקמפוס

    אנגלית

    לסטודנטים בינלאומיים המעוניינים לבלות סמסטר אחד או שניים בברצלונה, אוניברסיטת ויק - האוניברסיטה המרכזית של קטלוניה מציעה קורסי בחירה בתחומי עסקים, עיצוב וחדשנות. בסיום, התלמידים מקבלים תעודת UVic-UCC עם זיכויים אקדמיים שאוניברסיטה הביתית שלהם עשויה להכיר.

    • Online
    • Madrid, ספרד

    זמן מלא

    6 חודשים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    ספרדית

    מדעי הנתונים והבינה המלאכותית מחוללים מהפכה בדרך שבה חברות מתחרות, פועלות ומקבלות החלטות. המשמעות היא, בין יתר היתרונות והיתרונות, שיפור לא רק במונחים של תחרותיות ואופטימיזציה של תהליכים, אלא גם באסטרטגיות שיווקיות וקשרים עם גורמים חיצוניים (בעלי עניין, ספקים).

    • Online Spain
    • Valencian Community, ספרד
    • + 2 more

    זמן מלא

    6 חודשים

    למידה מרחוק

    ספרדית

    בקורס ניתוח נתונים זה תגדיל את הידע שלך על בינה עסקית, כמו גם על מקור המונחים הנהוגים כיום בחברות על בסיס יומיומי. תקבל הכשרה במגזר ובפונקציונליות של עיבוד נתונים, ביצוע פעולות ודוחות מולם, חיבור מקורות נתונים שונים, יצירת דשבורדים, פירוש התוצאות המתקבלות וחיזוי לקבלת החלטות עסקיות נכונה.

    • Barcelona, ספרד

    זמן מלא

    8 שבועות

    בקמפוס

    אנגלית

    • Madrid, ספרד
    • Alcorcón, ספרד
    • + 3 more

    זמן מלא

    36 שעה (ות

    בקמפוס

    ספרדית, אנגלית

    היו"ר לשירותי מודיעין ומערכות דמוקרטיות, יחד עם The Futures Factory Institute, תכננו את הקורס הראשון של המומחים האוניברסיטאי לעתידים אפשריים וניתוח מודיעין שבו ילמדו טכניקות פרוספקטיביות: לימוד העתיד כדי לשנות את ההווה.

    • Barcelona, ספרד

    זמן מלא

    18 שעה (ות

    בקמפוס

    אנגלית

    מודול זה יציג בפניכם את מתודולוגיית הסטארט-אפ הרזה שמטרתה לצמצם את מחזור פיתוח המוצר ולבסס את כדאיות המודל העסקי המוצע. לוקחת את השפעתה מעקרונות ייצור רזה, גישת הסטארט-אפ הרזה שואפת למזער בזבוז ולהתמקד בהפעלת שיטות עבודה שמביאות ערך אמיתי. משמעות הדבר היא הימנעות ממימון חיצוני משמעותי, היצמדות למודל ותוכנית עסקי פשוטים, ושימוש במשוב מתמיד מלקוחות במהלך שלב פיתוח המוצר כדי להבטיח שהסטארט-אפ יוצר משהו שבאמת עונה על צרכי הלקוח. אתה תעבוד על הרעיון שלך למוצר מינימלי בר-קיימא (MVP) לפי עיקרון הבנייה-מדידה-למד של מתודולוגיית הסטארט-אפ הרזה.