28 קורס תוכניות ב לימודי עסקים ב ספרד for 2024

קורס תוכניות ב לימודי עסקים ב ספרד for 2024Filter
    • Marbella, ספרד

    זמן מלא

    13 שבועות

    בקמפוס

    אנגלית, ספרדית, צָרְפָתִית, גֶרמָנִיָת, אִיטַלְקִית, סִינִית, רוּסִי

    התוכנית המנהלת הינה תוכנית בת 13 שבועות לכל (שאינם אקדמאים ואנשי אקדמיה) המעוניינים להשיג בסיס יציב, גם עם התפתחות אישית ארכיטיפית למטרות גבוהות יותר בחיים, בהוראה, בפוליטיקה ובעסקים. זוהי תוכנית ייחודית המבוססת על 40 שנות חקירות חלוציות, הכוללת גישה חינוכית ייחודית לגילוי עצמי ומשמעות בהקשר של צמיחה לאורך החיים עבור אנשים השואפים לדרג גבוה יותר. יכול להיות שאתה במסלול קריירה. יכול להיות שיש לך משפחה. יתכן שתצליח כמנהל מחלקה או כמנכ"ל. אולי התחלת קריירה פוליטית. בטח, לרוב האנשים שהיו מיושבים באופן אישי ומקצועי או לא, אין להם הרבה זמן לאסוף ידע חדש והבנה יקרת ערך. אין ספק שרוב האנשים בתפקידים אחראיים מקבלים את המידע ממקורות התקשורת המרכזיים או מההשכלה הנוספת הארגונית. משמעות הדבר היא תערובת של עובדות, שקרים, בגידות, המצאות, ידע שהתעלם או מעוות, תעמולה, טיולי אגו וקטטות כוח מלוכלכות. יש רק דרך אחת לצאת מלהיות המשרת (עבד) של האדונים שמאחורי הווילונות: ההארה המלאה עם הידע המתקדם ביותר לגבי הצלת העולם, כדור הארץ וההתפתחות האנושית האמיתית, מוצעת עם זה תוכנית קצרה ואינטנסיבית. המשתתפים מקבלים את הידע המתקדם ביותר אודות הפוטנציאל הנפשי לשינויים בעסקים, פוליטיקה, כלכלה, חינוך והבנה (משמעות) של חיי אדם.

    • Barcelona, ספרד

    זמן מלא

    18 שעה (ות

    בקמפוס

    אנגלית

    בנוף הדינמי של עסקים מודרניים, תקשורת יעילה ויחסי ציבור אסטרטגיים (PR) ממלאים תפקיד מרכזי בעיצוב הצלחת הארגון. מודול מקיף זה מתעמק בנבכי תשתית התקשורת והניהול האסטרטגי שלה תוך הדגשת התפקיד המכריע של יחסי ציבור ביצירה והפצת מסר של ארגון.

    • Barcelona, ספרד

    זמן מלא

    14 שבועות

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית, ספרדית

    שחרר את רוח היזמות שלך בתוכנית היזמים. קורס זה נותן לך חזון גלובלי משלב ההתעברות ועד לאחר הפתיחה, מכין אותך ישירות לקראת המטרה: "אני הולך ליצור מסעדה משלי". בין אם יש לכם פרויקט ברור או לא, הקורס יפתח לכם את הראש לדרכים חדשות להבנת עסקי המסעדנות ובעיקר לדרכים שבהן הלקוחות יקבלו את הצעתכם בשנים הבאות. קורס זה הוא מסע בכל השלבים שתצטרכו לעבור תוך מתן תשומת לב מיוחדת להיבטים ההתנהגותיים של הלקוחות, למודלים העסקיים העדכניים ביותר וכמובן לסביבה הדיגיטלית שתתנה הצלחה.

    • Online

    משרה חלקית

    6 שבועות

    למידה מרחוק

    אנגלית

    עם 31% מהארגונים שצפויים להוסיף בינה מלאכותית לאסטרטגיה שלהם במהלך 12 החודשים הבאים (Adobe), מעולם לא היה חשוב יותר לשפר את המיומנויות. רשתות עצבים ואלגוריתמים של למידת מכונה של היום נוטים יותר לנהוג במכונית אוטונומית, לנתח שווקי נכסים, להפעיל צ'אט בוט או לעזור באבחנות קליניות ולהציע טיפולים.

    • Barcelona, ספרד
    • Birkirkara, מלטה

    זמן מלא

    9 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    GBSB Global בספרד ובמלטה מספק הזדמנות נהדרת לסטודנטים מכל רחבי העולם לנצל את חופשות הקיץ בכדי לקבל יתרון בחינוך ולהצטיין בלימודים. במשך שבועיים רצופים ביולי 2021 התלמידים יחקרו את נושא העסקים הדיגיטליים ויזכו לחוות כיצד החיים מרגישים כיזם או כמנהיג עסקי בארגון חדשני.

    • Barcelona, ספרד
    • Online Spain

    זמן מלא

    1 סֵמֶסטֶר

    בקמפוס

    אנגלית

    לסטודנטים בינלאומיים המעוניינים לבלות סמסטר אחד או שניים בברצלונה, אוניברסיטת ויק - האוניברסיטה המרכזית של קטלוניה מציעה קורסי בחירה בתחומי עסקים, עיצוב וחדשנות. בסיום, התלמידים מקבלים תעודת UVic-UCC עם זיכויים אקדמיים שאוניברסיטה הביתית שלהם עשויה להכיר.

    • Online
    • Madrid, ספרד

    זמן מלא

    6 חודשים

    למידה מרחוק

    ספרדית

    הצגת קווי עסקים חדשים ושמירה על מיצוב עסקי דורשים הרבה יותר מאסטרטגיה מוגדרת היטב. התוכנית שלנו מתמקדת בלקיחת אנשי מקצוע מהשלב הראשוני של ה"מה" האידיאליסטי ל"איך" הפרגמטי, ומספקת מתודולוגיות מפתח וידע כגון Lean ו-Agile לתרגום אסטרטגיות חדשניות יעילות למציאות עסקית יומיומית.

    • Spain Online, ספרד

    משרה חלקית

    מְעוּרבָּב

    ספרדית

    לכל אותם אנשי מקצוע, יזמים ויזמים שצריכים להעמיק את הידע שלהם בניהול מסחרי ולרכוש השקפה גלובלית ושיטתית על פעולתו של האזור המסחרי.

    • Spain Online, ספרד

    משרה חלקית

    9 חודשים

    למידה מרחוק

    ספרדית

    הכוונה בתכנית לניהול עסקי תיירות היא לענות על גישה זו ולהודיע על האזורים השונים במגזר התיירות ועל המגמות האחרונות.

    • Online Spain
    • Valencian Community, ספרד
    • + 2 more

    זמן מלא

    6 חודשים

    למידה מרחוק

    ספרדית

    בקורס ניתוח נתונים זה תגדיל את הידע שלך על בינה עסקית, כמו גם על מקור המונחים הנהוגים כיום בחברות על בסיס יומיומי. תקבל הכשרה במגזר ובפונקציונליות של עיבוד נתונים, ביצוע פעולות ודוחות מולם, חיבור מקורות נתונים שונים, יצירת דשבורדים, פירוש התוצאות המתקבלות וחיזוי לקבלת החלטות עסקיות נכונה.

    • Madrid, ספרד

    משרה חלקית

    7 שבועות

    למידה מרחוק, בקמפוס

    ספרדית

    תואר המומחה באחריות חברתית וקיימות תאגידית מבית CMI Business School , CMI Business School הראשון המתמחה בחברת CSR, כאשר שלמותם של אנשים תופסת את מרכז הבמה ללמוד תהליכים וטכניקות מנקודת מבט חדשה של שיתוף פעולה וכך להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

    • Barcelona, ספרד

    זמן מלא

    8 שבועות

    בקמפוס

    אנגלית

    חשיבה עיצובית הופכת יצירתיות לפתרונות מוחשיים לצרכים ולאתגרים שלנו. כלכלת הכתומים משגשגת על השילוב הזה של חדשנות ויזמות. עם כלים חדישים כמו אינטרנט סלולרי, האינטרנט של הדברים, מחשוב ענן, אחסון אנרגיה, הדפסת תלת מימד וחומרים חדשים, המוחות היצירתיים של היום מעצבים מחדש את העולם שלנו. זה זמן מרגש עבור מעצבים, אמנים ומנהיגים בעלי חזון להשפיע על החברה משמעותית.

    • Madrid, ספרד
    • Alcorcón, ספרד
    • + 3 more

    זמן מלא

    3 חודשים

    בקמפוס

    ספרדית, אנגלית

    הקורס מלמד את הסטודנט לתכנן, לתכנן ולהעריך תוכניות תקשורת אסטרטגיות וליצור תיק יחסי ציבור תחרותי ליישום בהצלחה בשוק העבודה.

    • Valladolid, ספרד

    1 סֵמֶסטֶר

    בקמפוס

    אנגלית

    • Madrid, ספרד

    משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    ה- MBA Lean הנו תכנית במנהל עסקים חדשני & מואצת 1 שנים עבור אנשים עסוקים, זמין באינטרנט, על כל מכשיר.