7 קורס תוכניות ב עיצוב גרפי ב ארצות הברית for 2024

קורס תוכניות ב עיצוב גרפי ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Santa Barbara, ארצות הברית

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    תעודה זו מתבססת על תוכנית עיצוב גרפי ליזמות I. זה ממשיך לספק לתלמיד כלים חזקים לעיצוב גרפי לפיתוח תיק עבודות מקצועי. כישורי יזמות מורחבים על מנת לתת לתלמיד את הכלים הדרושים כדי להצליח בניהול עסק העיצוב שלו.

    • Santa Barbara, ארצות הברית

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    פרס מיומנויות זה מעניק לתלמיד בסיס בעיצוב גרפי והבנה של התהליך הדיגיטלי בעת עיצוב לדפוס. הם גם ילמדו מיומנויות לקידום עבודתם ולפיתוח מיומנויות יזמות. מיומנויות חדשות אלו יעניקו לתלמיד את הכלים להצליח בניהול עסק העיצוב שלו.

    • New York, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    שילינגטון הוא בית ספר לעיצוב עולמי שנוצר על ידי אנשי המקצוע של ימינו כדי לסייע לתלמידים להגדיל ולשנות קריירה. עם קמפוסים בניו יורק, לונדון, מנצ'סטר, סידני, מלבורן ובריסביין - הקורס המהיר והאינטנסיבי מלמד את הכישורים הנדרשים כדי להצליח כמעצב. תכנית הלימודים החדשנית מעודדת ניסויים, חשיבה יצירתית ופתרון בעיות - הכל מקושר לתקצרי עיצוב בעולם האמיתי. שילינגטון מתייחסת לסטודנטים כאל מעצבים מהיום הראשון, ומכסים עקרונות עיצוב, תורת הצבעים ויסודות טיפוגרפיה. סטודנטים בשילינגטון בוגרים עם תיק עיצוב מקצועי ומיומנויות רלוונטיות לתעשייה, עוברים עבור אולפני יצירה מובילים, מותגים גדולים או משיקים עסק משלהם - והכל תוך 3 חודשים במשרה מלאה או 9 חודשים במשרה חלקית (באופן אישי או מקוון ).

    • Online USA

    בקמפוס

    אנגלית

    אמנות, גרפיקה, תיאטרון ומוסיקה, הכל כאן. בין אם זה על הבמה ובין אם על לוח העיצוב, יש לנו אפשרויות רבות ושונות.

    • Ogden, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    מעצבי אתרים וגרפים יוצרים מושגים ויזואליים בעבודת יד או באמצעות תוכנת מחשב כדי לתקשר רעיונות שמעוררים השראה, מידע או כיבוש צרכנים. הם עוזרים להפוך את הארגון לזיהוי על ידי בחירת צבעים, תמונות או עיצובי לוגו המייצגים רעיון או זהות מסוימים המשמשים בפרסום ובמבצעים.

    • Online USA

    בקמפוס

    אנגלית

    עיצוב גרפי משגשג בסביבת האומנויות היפות של מונסרט. תוכנית העיצוב הגרפי שלנו מציעה קורסים שנועדו ללמד מעצבים כיצד לתפוס רעיונות ולבנות מידע באמצעות סוג, תמונות וצליל למגוון פלטפורמות.

    • New York, ארצות הברית
    • London, הממלכה המאוחדת
    • + 1 more

    משרה חלקית

    9 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    העיצוב נמצא בכל מקום, ולכן חשבנו שהמסלול שלנו צריך להיות מדי. Bootcamp העיצוב הגרפי המקורי זמין כעת באופן מקוון - מחבר אותך לכל מקום בו אתה נמצא בעולם. הקורס המקוון נועד להשאיר אתכם מעורבים ומחוברים עם חבריכם לכיתה ומורים ללא קשר למרחק. מוכנים להתחיל את הקריירה היצירתית שלך? הצטרף לכיתה הגלובלית עם הקורס המקוון החדש של שילינגטון.