6 קורס תוכניות ב עיצוב אביזרי אופנה ב איטליה for 2024

קורס תוכניות ב עיצוב אביזרי אופנה ב איטליה for 2024Filter
    • Milan, איטליה

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    קורס אינטנסיבי זה בן שנה בעיצוב הנעלה ואביזרים ב- Accademia del Lusso מילאנו מעניק לתלמידים כישורי עבודה ויכולת אסטרטגית על מנת לעצב אותם לאנשי מקצוע המסוגלים ליצור, לתכנן, לעצב, לפתח ולייצר קולקציות הנעלה ואביזרים בהתאם ל- הדרישות של שוק האופנה...

    • Milan, איטליה

    זמן מלא

    5 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית הסמסטר לעיצוב תכשיטים נותנת לך אפשרות להתקדם לתחום עיצוב תכשיטים, ומאפשרת לך לרכוש את הכישורים על מנת להבין את מקצוע העיצוב ויצירת חפצי התכשיטים. הדרך החינוכית משרטטת כך שתעזור לך להבין ולרכוש ידע עובד על אומנות תכשיטים, החל מתפישות תרבותיות הקשורות להיסטוריה של תכשיטים וטכניקות ייצור תכשיטים, וכלה במתודולוגיה ובעיצוב תכשיטים.

    • Metropolitan City of Florence, איטליה

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית, אִיטַלְקִית

    בית Sacred Art School מעניק הדרכה בשיטות קלאסיות לציור, פיסול ומלאכת מתכת לתלמידים המבקשים להמשיך בקריירה כאמנים מקצועיים. הקורסים שלנו מקדמים יצירתיות באומנות ובאמנות אומנותית עם פתיחות בלתי מוגבלת לקודש.

    • Florence, איטליה

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    התלמידים ילמדו את כל הטכניקות הדרושות להכנת נעליים, מהבסיס ועד לרמה גבוהה. בנוסף לסוגים שונים של נעליים, התלמידים יכולים ללמוד נעליים לצרכים ספציפיים, כגון נעליים המרדמות על "פשטות ונוחות", "עמידות", "נעליים פונקציונליות לרגליים עם בעיות רפואיות", "אלגנטיות למסיבות" וכו '. לרכוש מיומנויות מספיק כדי להתחיל את הקריירה שלהם בתור יצרנית נעליים.

    • Florence, איטליה

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    מחלקת התכשיטים מתמקדת בטכניקות הייצור או במיומנויות העיצוב הנדרשות להצליח כמעצב / צורף.

    • Florence, איטליה

    משרה חלקית

    בקמפוס

    אנגלית

    אבני חן