31 קורס תוכניות ב קולומביה for 2024

קורס תוכניות ב קולומביה for 2024Filter
    • Chía, קולומביה

    משרה חלקית

    10 שעה (ות

    למידה מרחוק

    ספרדית

    תכנית ההתנדבות דורשת רמת ביניים של ספרדית וכמובן מינימום שני חודש. קיימות מספר חלופות של התנדבות במוסדות המציעים ילד או טיפול בקשישים.

    • Chía, קולומביה

    זמן מלא, משרה חלקית

    6 חודשים

    מְעוּרבָּב, למידה מרחוק

    אנגלית

    תיק הכשרת המורים של החוג לשפות זרות ותרבויות של אוניברסיטת לה סבאנה השתנה עבורך. כעת כל הקורסים חולקו במודולים וכל מודול הוא קורס ייחודי חדש, ללא דרישות או סדר קבוע. אתה יכול לקחת את הקורס שאתה רוצה, לקבל תעודת מיקרו על כל קורס שהושלם ולהרחיב את תיק הכישורים שלך בפלטפורמת התעודות שלנו. חלק מהקורסים שלנו הם חלק מסדרת קורסים בהם תרוויח תעודה.

    • Chía, קולומביה

    זמן מלא, משרה חלקית

    64 שעה (ות

    למידה מרחוק, בקמפוס

    צָרְפָתִית, פורטוגזית, אִיטַלְקִית, גֶרמָנִיָת, אנגלית

    הוא מציג את תכנית שפות Sabana למרכז הבינלאומי לשפות זרות ותרבויות של אוניברסיטת לה סבאנה ומזמין אותם להתחיל בתהליך ההכשרה שלהם בשפות זרות. אתה יכול לבחור בין: אנגלית, צרפתית, גרמנית, פורטוגזית ואיטלקית!

    • Bogotá, קולומביה

    למידה מרחוק

    התכנית זוכה להכרה רחבה על ידי בעלי העניין בשל רמת כישורים מקצועיים הכשרה אקדמית מקיפה וב" להיות "," לדעת 'ו' לדעת איך 'אזורים, אלא גם

    • Bogotá, קולומביה

    למידה מרחוק

    שיווק הוא חיוני כדי לכבוש את השוק, תחרות כונן, למכור יותר ולייצר רווח.זוהי אחת הקריירות המקצועיות הפופולריות ביותר ושכר גבוה שכן כל חברה צריכה

    • Cartagena, קולומביה

    בקמפוס

    ספרדית

    למד לבשל ובמקביל לקבל תובנה על התרבות והמטבח הקולומביאני

    • Cartagena, קולומביה

    בקמפוס

    ספרדית

    למד גלישת עפיפונים באחד החופים הקולומביאנים היפים ביותר

    • Bogotá, קולומביה

    למידה מרחוק

    ניהול תרבותי החל לקחת את האחיזה בכל רחבי העולם מאז היקף תופעת הגלובליזציה בתחום התרבותי הביא את הרעיון של הומוגניזציה אפשרית של מכס

    • Bogotá, קולומביה

    בקמפוס

    ספרדית

    קורס זה משלב את קורס האינטנסיבי שלנו בספרדית בבוקר עם שיעורי עסקים אחר הצהריים. אתה יכול ללמוד את השפה הספרדית ובמקביל ללמוד על עולם העסקים בקולומביה. נושאים מוסכמים איתך בכדי לוודא שהחומר רלוונטי ומותאם לצרכי העסק שלך. לאחר שנרשמת לקורס, שלח לנו רשימה של הנושאים שברצונך לכסות בשיעורים שלך. אנו מכסים היבטים כגון שיווק, מימון, משא ומתן, היבטים תרבותיים, פוליטיים וכלכליים, בין היתר, כדי לענות על הצרכים העולים בסביבה הגלובלית הנוכחית.

    • Bogotá, קולומביה

    בקמפוס

    ספרדית

    אנחנו גורמים לתרבות לקרות עסק שלא משתנה מהר יותר מהסביבה שלו הוא עסק שהולך לאחור. GP Strategies עוזר לשנות את המנהיגות, האסטרטגיה והתרבות הארגונית שלך כדי להשיג רמות חדשות של הצלחה בשווקים המתפתחים כל הזמן. תהליך שינוי המנהיגות והתרבות שלנו מסייע לארגונים להפוך למובילי שוק על ידי מניעה לשינוי במקום להגיב על כך.

    • Cartagena, קולומביה

    בקמפוס

    ספרדית

    הדרך הטובה ביותר להכיר את התרבות היא לחוות אותה - להתערבב עם המקומיים!

    • Bogotá, קולומביה

    בקמפוס

    ספרדית

    למד את הידע הבסיסי ליישום מודל שיתוף פעולה ברשת ערך ומרכיבי הניהול שלה. תוכלו למצוא מחקרים לוגיסטיים בנושא שיתוף פעולה בקילומטר האחרון, תחבורה, שימוש בנכסים ומידע.

    • Pasto, קולומביה

    בקמפוס

    ספרדית

    תכנית העבודה הטכנית למיומנויות במכניקת שיניים המוצעת על ידי Autonomous University Corporation of Nariño לקהילת נריניו, בנויה בהקשר לאומי ובינלאומי עם תכני לימוד מעשיים, מקיפים ודינמיים בהיווצרות יכולות המובילות ללימודיהם. להתחרות במסגרת מדיניות סביבה וגלובליזציה שהמדינה חווה.

    • Popayán, קולומביה

    זמן מלא, משרה חלקית

    9 סמסטרים

    למידה מרחוק

    ספרדית

    בתהליך ההדרכה של מנהל חברות חקלאיות מקודם על ידי פיתוח וחיזוק מיומנויות המאפשרים לו לפנות ולתת פתרונות לבעיות מורכבות, קידום עבודת צוות, גמישות, חשיבה ויחס ביקורתי, כמו גם פיתוח של כישורי תקשורת בעל פה ובכתב.

    • Bogotá, קולומביה

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    ספרדית

    ההתמחות בתקשורת החינוכית נוטלת על עצמה מחויבות בקידום תהליכי תקשורת והכשרה לניהול סכסוכים ואזרחות, המבוססת על מחקר וניכוס של המרכיבים הקובעים את תפקידם של תהליכי תקשורת והדרכה. הדור של תחושה חדשה של אינטראקציה חברתית ושל החיים הדמוקרטיים של החברה הקולומביאנית.