25 קורס תוכניות ב צ'כיה for 2024

קורס תוכניות ב צ'כיה for 2024Filter
    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא

    10 ימים

    בקמפוס

    אנגלית

    קורסי סיפור יצירתי וכתיבה יצירתית כילדים, זה דרך סיפורים אנחנו מתחילים ללמוד איך העולם עובד - וזו הסיבה שכולנו כל כך נמשכים אליהם. סיפורים יכולים להזמין אותנו למציאות בלתי נתפסת, הם עוזרים לנו ללמוד מהעבר או אפילו לראות את העתיד, הם מציעים ארכיטיפים של טוב ורע ויכולים מאוד לשחק עם הדמיון שלנו וגם עם ההיגיון. סיפור טוב יכול למכור הכל - זה לא רק תקף לספרים ולסרטים, אלא גם לכל מה שאנחנו עושים בחיים המקצועיים והאישיים שלנו. אנחנו צריכים סיפור כדי לעצב מצגת חזקה, ליצור פוסט אפקטיבי למדיה חברתית, לנהל ראיון, להעביר פיץ' עסקי או לכתוב חיבור אקדמי.

    • Prague 1, צ'כיה

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית לקולנוע דוקומנטרי Prague Film School שואפת ליצור יוצר דוקומנטרי עצמאי. באמצעות עבודה מעשית ותיאורטית אינטנסיבית, כל תלמיד לומד כיצד להתאים את הכלים הנרטיביים של הדרמה לספר סיפורי אמת על העולם האמיתי המשעשעים, מחנכים ומעוררים בו זמנית את הקהל. הקורס נועד לפתח מיומנויות הפקה ופוסט-פרודקשן ברמה מקצועית.

    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא

    10 ימים

    בקמפוס

    אנגלית

    קורס פוליטיקה, מדיה וקמפיינים עוסק כולו בהעברת המסר הנכון בזמן הנכון. בקורס זה תלמדו כיצד להעביר את המסר שלכם, לא רק בצורה מושכת אלא גם בצורה אסטרטגית. בין אם אתה רוצה לסנגר בנושא פוליטי בודד ובין אם אתה שוקל להיות פוליטיקאי, זה הקורס הנכון עבורך.

    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא

    10 ימים

    בקמפוס

    אנגלית

    קורס משאבי אנוש זה ילמד אותך הכל על גיוס, ניהול ופיתוח של משאבי אנוש. תלמד כיצד למצוא ולבחור את העובדים המוכשרים והמיומנים ביותר עבור העסק שלך, כמו גם כיצד לשמור על מוטיבציה ומחויבות.

    • Prague 1, צ'כיה

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית המשחק לקולנוע Prague Film School מציעה תוכנית לימודים אינטנסיבית בסגנון קונסרבטוריון, המלמדת הן את האומנות והן את מלאכת המשחק עבור המצלמה. בעוד שהרוב המכריע של קורסי המשחק ברחבי העולם מכשירים סטודנטים לתיאטרון, משחק מסך הוא שמציע את עיקר הזדמנויות הקריירה. זה גם משחק מסך שמאפשר לשחקנים לעסוק בקהלים הגדולים ביותר, לאורך זמן וגיאוגרפיה.

    • Prague 1, צ'כיה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכניות הקולנוע Prague Film School מספקות הכשרה ולימודי התמחות בתחומי התסריט, הבימוי, הקולנוע והפוסט-פרודקשן. בשילוב הרצאות ועבודה מעשית בכיתה עם עומס הפקה אינטנסיבי מחוץ לשיעור, Prague Film School משריש את המיומנויות המעשיות והידע התיאורטי ליצירת סרטים איכותיים.

    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא

    10 ימים

    בקמפוס

    אנגלית

    קורס מבוא לפסיכולוגיה זה יספק לכם סקירה כללית של גישות, שיטות וכלים פסיכולוגיים תיאורטיים ויישומיים, תוך התמקדות מיוחדת במאפייני האישיות ומדידה שלהם, אינטליגנציה, קבלת החלטות, ניהול רגשות ומתח, מוטיבציה, תקשורת יעילה, ומיומנויות הצגה. תהיה לך הזדמנות לקבל ידע על מושגי מפתח פסיכולוגיים, לפתח באופן מעשי את כישוריך וליישם אותם בחיים האמיתיים.

    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא

    10 ימים

    בקמפוס

    אנגלית

    בקורס תקשורת, משא ומתן וניהול קונפליקטים תלמד כיצד לעשות שינוי בהתמודדות עם קונפליקטים ובניהול משא ומתן לתוצאות טובות. תקבל את היכולת לפתור מצבים שבהם ערכים, צרכים, תחומי עניין ומטרות שונים מתנגשים, וזה חשוב יותר מתמיד - הן בחייך המקצועיים והן בחייך האישיים. תלמדו גם כיצד לתווך ביעילות קונפליקט, לעתים קרובות עם הקשר בין-תרבותי, תוך שימוש בשיטות וטכניקות מוכחות ומרתקות.

    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא

    2 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית הבימוי / שנה שנייה מתקדמת נועדה לשכלל ולהרחיב את כישורי הקולנוע באמצעות כיתות אמן ועבודה במשרה מלאה על מערכות קולנוע מקצועיות. התוכנית לשנה ב 'מכוונת גם להכשרת סטודנטים מוכשרים להפקת פרויקטים קולנועיים מהותיים יותר.

    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא

    1 חוֹדֶשׁ

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית לסינמטוגרפיה של Prague Film School המתקדמת / השנייה, שמה לה למטרה להעמיק את המיומנויות שפותחו בקורס השנה באמצעות סדנאות מעשיות, צילום פרסומות ופרויקטים קולנועיים עם עקורים מקצועיים. בית הספר בינלאומי. ההדרכה היא באנגלית.

    • Ceske Budejovice, צ'כיה

    אנגלית

    היא מעניקה לימוד תחום באותו שם, שמטרתו להגדיל את חלקם של עובדי שירות בעלי הכשרה מקצועית ואת ביצועי תחום השירות, במיוחד מנקודת מבט אזורית. תפעול יעיל של שירותים חיוני לביצועים, לפריון ולתחרות של כל המשק.

    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא

    1 סֵמֶסטֶר

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית הסמסטר בבית Prague Film School היא קורס אינטנסיבי מאוד, עם עקומת למידה תלולה. מטרת התוכנית היא להנחות מיומנויות מלאכה בטון באמצעות ייצור משמעותי הקורסים. עד סוף התוכנית, התלמידים יפתחו שפעת מסוימת הן בהיבטים הטכניים של הקולנוע והן בשפה הקולנועית בכלל.

    • Ceske Budejovice, צ'כיה

    אנגלית

    פעילויות המחקר באוניברסיטה הן חלק בלתי נפרד מפעילות VŠERS, המתמקדת בעיקר במחקר בתחום מדעי הביטחון, המשפט והכלכלה בשיתוף עם אוניברסיטאות אחרות, מוסדות מחקר, כמו גם חברות ויזמים.

    • Raleigh, ארצות הברית
    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא

    4 שבועות

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית ה- 21 למנהיגות עולמית (GLP) השנתית בפראג היא תכנית מנהיגות אקדמית בת 4 שבועות הכוללת: קורסים באוניברסיטאות, פעילויות תרבותיות ונסיגת מנהיגות. למד מנהיגות בחו"ל וטפח את הפוטנציאל שלך!

    • Adelaide, אוסטרליה
    • Brisbane, אוסטרליה
    • + 64 more

    זמן מלא, משרה חלקית

    168 שעה (ות

    למידה מרחוק

    אנגלית

    אנו מציעים קורס אחד בלבד משום שאנו רוצים שכל התלמידים שלנו יקבלו את הגישה הטובה ביותר להזדמנויות TEFL עולמיות. אנחנו הקורס היחיד בעולם TEFL כמובן שקיבל הכרה רשמית מן הממשלה מוסדר הענקת גופים הן בארה"ב ובבריטניה.