12 קורס תוכניות ב ערב הסעודית for 2024

קורס תוכניות ב ערב הסעודית for 2024Filter
    • Taif, ערב הסעודית

    אנגלית, אווסטן

    מחלקת השיווק הוקמה עם הקמת המכללה. מטרתו לספק לסטודנט את המידע העדכני ביותר ולפתח את יכולותיו החשבונאיות. על התלמיד ללמוד 131 יחידות על פי התוכניות שאושרו לקבלת תואר ראשון בהתמחות שיווקית.

    • Taif, ערב הסעודית

    אנגלית, אווסטן

    המחלקה למדעי המדיה והתקשורת הוקמה בשנת 1437H, והמנהל הראשון של הסטודנטים התקבל בסמסטר הראשון של שנת הלימודים 1438 AH / 1439H באמצעות קורס המדיה החדש. האמונה היא שעלינו להתעדכן בהתפתחות המהירה בתקשורת ובשל הצרכים של ארגוני התקשורת למיומנויות.

    • Rabigh, ערב הסעודית

    אנגלית, אווסטן

    כדי לאפשר לתלמידים לבצע הצבת חוטים וכבלים בצינורות ובמגבלות כבלים וביצוע חיבורים וסיומים בתיבת צומת באמצעות מערכות שונות. מיועד לסטודנטים אקדמיים המעוניינים בהתנסות מעשית.

    • Rabigh, ערב הסעודית

    אנגלית, אווסטן

    למהנדסים המחפשים פיתוח וחדשנות להגברת הניסיון המעשי בתחומם. כדי לאפשר למהנדס חשמל לבצע הפעלה ותחזוקה של בקרות מנוע ומנוע.

    • Saudi Arabia Online, ערב הסעודית

    למידה מרחוק

    אווסטן

    תוכנית ערבית מקוונת היא תוכנית מקוונת חיונית נקודת מפנה בהיסטוריה של הוראת ערבית שאינם דוברי. התוכנית היא מודל למידה חדש המוצע על ידי האוניברסיטה הסעודית אלקטרונית ללמד את השפה הערבית.

    • Riyadh, ערב הסעודית

    אנגלית, אווסטן

    גבולות והמשכיות פונקציות של משתנה יחיד. נגזרים של פולינומים ופונקציות אקספוננציאליות. המוצר וכללי כמות. כלל השרשרת. בידול מרומז. נגזרים של פונקציות לוגריתמיות. שיעורים קשורים. קירובים והפרשים ליניאריים. מקסימום ופחות פונקציות. בדיקות נגזרות ראשונות ושניות לאקסטרה מקומית. נקודות פיתול. רישום עקומות. טפסים לא מוגדרים וכלל של L'Hospital בעיות אקסטרה מיושמות.

    • Taif, ערב הסעודית

    אנגלית, אווסטן

    המחלקה לכלכלה וניהול פרויקטים ומדור ההשקעות והמימון הוקמו עם הקמת המכללה. שתי המחלקות אוחדו למחלקה אחת תחת השם המחלקה לכלכלה ופיננסים לאחר השוואת התייחסות לאוניברסיטאות מקומיות, אזוריות ובינלאומיות שהוסמכו.

    • Jeddah, ערב הסעודית

    אנגלית, ספרדית, אווסטן, צָרְפָתִית

    תחת הצמיחה המהירה הכלכלית המהירה בה אנו חיים כיום, עומדת מדינתנו האהובה בפני הרבה אתגרים. אחד מהם הוא פיתוח יכולתו של כוח העובד לענות על צרכי השוק הסעודי. ניתן להתמודד עם אתגר זה רק כאשר בוגרי המכללות מצוידים במיומנויות הלימוד והמעשיות הנדרשות.

    • Rabigh, ערב הסעודית

    אנגלית

    מה תלמד: סיווג מדחסי אוויר המשמשים ליישומים תעשייתיים. רכיבים המרכיבים מערכת אוויר דחוסה טיפוסית.

    • Al Bukayriyah, ערב הסעודית

    זמן מלא

    בקמפוס

    אווסטן

    המכללה לרפואה מחויבת ליישם תוכנית חינוכית שפותחה כדי לייצר רופאים מוכשרים שיכולים להבין ולענות על צרכי החברה הסעודית ואספקת שירותי בריאות ברמה גבוהה של ידע והתנהגויות מקצועיות ורפואיות, הנתמכות בכישוריהם המעשיים הייחודיים.

    • Al Jubail, ערב הסעודית

    זמן מלא

    5 ימים

    בקמפוס

    אנגלית

    הקורס מיועד לאנשי מקצוע בתחום התחזוקה והאמינות בכל הרמות. שיטות עבודה מומלצות ידועות יוסברו, יוכיחו, והמשתתפים יעבדו בקבוצות על נושאים אמיתיים בכל תחום פונקציונלי בתחזוקה ובאמינות המאפשרים למידה מהמדריך וממשתתפים אחרים.

    • Saudi Arabia Online, ערב הסעודית

    למידה מרחוק

    אנגלית, אווסטן

    מאז אותו נכנס הרעיון להקים תכנית ערבית על אונ' ערב Arabic-Online.net באינטרנט וראה את הצורך במבחן אלקטרוני סטנדרטי שנועד למדוד את מיומנות השפה של לומדים הערבים של שאינו דוברי, אשר עדים לביקוש גובר ללימוד מרחבי העולם. אחת העיקרי מאתגר את חוסר מבחן מודרני ומקיף סטנדרטי למדידת שליטה בשפה כללית של לומדים ערבים כמו בדיקות תקן כמה שפות העולם על פי קריטריונים מדויקים כדי להשיג את מטרתם.