14 קורס תוכניות ב ניו זילנד for 2024

קורס תוכניות ב ניו זילנד for 2024Filter
    • Palmerston North, ניו זילנד

    זמן מלא

    2 שנים

    מְעוּרבָּב

    אנגלית

    TESOL Cert טריניטי הוא תכונה נדרשת המתאים לאלו המעוניינים ללמד אנגלית כשפה שנייה, אבל יש מעט או ללא ניסיון לעשות זאת. תוכנית זו מציידת תלמידים עם מיומנויות בסיסיות וידע הנדרשים למורים ESOL. התוכנית גם נותנת לתלמידים בסיס מוצק להערכה עצמית והזדמנויות להתפתחות מקצועית נוספת. זה מתאים גם ...

    • Wellington, ניו זילנד

    בקמפוס

    אנגלית

    מערכת בדיקת השפה האנגלית הבינלאומית (IELTS) מעריכה את בקיאות השפה האנגלית של אנשים שרוצים ללמוד או לעבוד במקום בו אנגלית משמשת כתקשורת. קורס זה מכין אותך לשבת בבחינת IELTS - מודולים אקדמיים או כלליים.

    • Wellington, ניו זילנד

    בקמפוס

    אנגלית

    אנגלית כללית היא קורס אינטנסיבי המיועד לסטודנטים המעוניינים לשפר את האנגלית לצורכי תקשורת, עבודה או נסיעות. אנגלית כללית מכסה קריאה, כתיבה, האזנה ודיבור לצורך תקשורת ונלמדת בכל הרמות החל ממתחילים למתקדמים.

    • Christchurch, ניו זילנד

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית העברת אוניברסיטאות: הנדסה שווה לשנה הראשונה ללימודי הנדסה לתואר ראשון. עם סיום התוכנית, תהיה זכאי להתקדם לשנה השנייה לתואר ראשון בהנדסה בהצטיינות באוניברסיטת קנטרברי ותוכל לבחור מתוך מגוון התמחויות.

    • Christchurch, ניו זילנד

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית העברה אוניברסיטאית: עיצוב מוצרים - עיצוב מוצרים תעשייתיים שווה ערך לשנה הראשונה לתואר ראשון בתכנון מוצר מוצר. עם סיום התוכנית, תהיה זכאי להתקדם לשנה השנייה לתואר ראשון בתכנון מוצר באוניברסיטת קנטרברי.

    • Christchurch, ניו זילנד

    אנגלית

    כישורי עיצוב חיוניים לעתידה הכלכלי והתרבותי של ניו זילנד. תוכניות האמנות והעיצוב שלנו יעניקו לך את הכישורים הדרושים כדי לבנות קריירה בתחום מרגש ומגוון זה.

    • Palmerston North, ניו זילנד

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    זה חשוב ביותר עבור סטודנטים להחזיק רמה גבוהה של קריאה, האזנה, כתיבה, דיבור ומיומנויות הבנה אם הם להצליח בכל מוסד ברמה שליישונים. בתכנית אנגלית קרן, תלמידים לומדים בכיתות קטנות על פי רמה של יכולת אנגלית. התוכנית מספקת לסטודנטים את הכלים הדרושים לפיתוח מיומנויות תקשורת באנגלית שלהם ...

    • Wellington, ניו זילנד

    בקמפוס

    אנגלית

    בחינות באנגלית בקיימברידג 'מתקבלות על ידי למעלה מ- 15,000 אוניברסיטאות, מעסיקים וממשלות ברחבי העולם. בחינות בקיימברידג 'יכולות לפתוח דלתות להשכלה גבוהה, לשפר את אפשרויות התעסוקה ולהגדיל את אפשרויות הלומדים ללמוד או לעבוד מכיוון שהן מוכרות בעולם.

    • Christchurch, ניו זילנד

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית העברות אוניברסיטאית: עיצוב מוצר - עיצוב משחקים מטבען יישומי הוא המקביל לשנה הראשונה לתואר ראשון בתכנון מוצר מוצר. עם סיום התוכנית, תהיה זכאי להתקדם לשנה השנייה לתואר ראשון בתכנון מוצר באוניברסיטת קנטרברי.

    • Christchurch, ניו זילנד

    אנגלית

    לימודי אמני הג'אז והמוזיקה העכשווית עטורי השבחים הבינלאומיים בסביבה תומכת ומשתפת פעולה, תכניות Ara Music Music של Ara מושכות סטודנטים מכל רחבי ניו זילנד שרוצים להמשיך בקריירה בתעשיית המוזיקה העולמית.

    • Auckland, ניו זילנד

    אנגלית

    יכולתו של מכון התעופה לספק הדרכות לדירוג סוג ללקוחות תלויה בביקוש ההכשרה הצפוי לטייסי קבוצת אייר ניו זילנד. להלן זמינותנו הצפויה לספק הדרכת סוג לפי סוג מטוס.

    • Online New Zealand

    משרה חלקית

    8 שבועות

    למידה מרחוק

    אנגלית

    שפר את כישורי החשיבה ההגיוניים והביקורתיים שלך בקורס מקוון חינם זה. זהה מכשולים נפוצים לחשיבה יעילה.

    • Wellington, ניו זילנד

    זמן מלא

    1 שָׁבוּעַ

    בקמפוס

    אנגלית

    למד אנגלית (יסודי עד מתקדם) תוך פיתוח כישורי Barista שלך. EMS מעסיקה מאמן בריסטה מנוסה, והדרכה מתקיימת בבית קפה גולד וולף שלנו בקמפוס. מאמן Baristas לספק קפה עבור צוות EMS וסטודנטים, וגם לתושבים אחרים של הבניין שלנו, על בסיס יומי. וולינגטון מפורסם הקפה שלה, ויש הרבה הזדמנויות לעבודה במגזר.

    • Adelaide, אוסטרליה
    • Brisbane, אוסטרליה
    • + 64 more

    זמן מלא, משרה חלקית

    168 שעה (ות

    למידה מרחוק

    אנגלית

    אנו מציעים קורס אחד בלבד משום שאנו רוצים שכל התלמידים שלנו יקבלו את הגישה הטובה ביותר להזדמנויות TEFL עולמיות. אנחנו הקורס היחיד בעולם TEFL כמובן שקיבל הכרה רשמית מן הממשלה מוסדר הענקת גופים הן בארה"ב ובבריטניה.