30 קורס תוכניות ב מקסיקו for 2024

קורס תוכניות ב מקסיקו for 2024Filter
    • Colima, מקסיקו

    זמן מלא

    12 שבועות

    בקמפוס

    ספרדית

    University Of Colima מציעה, באמצעות הפקולטה שלה לאותיות ותקשורת, את תכנית הספרדית האקדמית לזרים, המאפשרת לסטודנטים להירשם לאחת משלוש הרמות של לימוד השפה הספרדית: מתחילים, בינוניים ומתקדמים. המספר המרבי של תלמידים הוא 20 לקבוצה.

    • Heroica Veracruz, מקסיקו

    זמן מלא

    2 שבועות

    בקמפוס

    אנגלית, ספרדית

    • Online Mexico

    משרה חלקית

    24 שבועות

    למידה מרחוק

    אנגלית

    מחנה אתחול מקוון של מקסיקו סיטי לניתוח נתונים ב- Tecnológico de Monterrey מחנה אתחול של נתונים לניתוח נתונים, אנו מחויבים להכין את התלמידים שלנו להצלחה. עם עליית הנתונים בכלכלה של היום, התוכנית שלנו מתמקדת ללמד את התלמידים את המיומנויות המעשיות והטכניות הדרושות לניתוח ופתרון בעיות נתונים מורכבות. תוכנית חלקית זו מכסה מגוון רחב של טכנולוגיות כמו Excel Intermediate, Python, SQL, Tableau, Machine Learning ועוד במהלך 24 שבועות אינטנסיביים. עם לוח זמנים מקוון גמיש, אתה יכול לקדם את מערך המיומנויות שלך גם אם אתה עובד כרגע או במכללה.

    • Del Valle, מקסיקו

    בקמפוס

    ספרדית

    האיזון הטוב ביותר בין השקעה ותוצאה לחברה ולסטודנטים. התוכנית Inlingua Company Group מאפשרת לך לבחור את לוח הזמנים והתדירות של השיעורים באתר או מרחוק, כמו גם את תוכן הקורס בהתאם לצרכי החברה ומשתתפיה. ניתן לתזמן מחדש את השיעורים פנים אל פנים או מרחוק כדי לנצל את מלוא הקורס. קבוצות החברות נוצרות על ידי משתתפים בעלי כישורים דומים בשפה החדשה. המחלקה האקדמית שלנו קובעת את הרמה של כל סטודנט באמצעות הערכה מקוונת ואישור בעל פה. השיעורים עשויים להינתן במרכז השפה האינגלית שלנו, במתקני החברה או באמצעות הפלטפורמה הבלעדית שלנו, inlingua Virtual Classroom ™.

    • Guadalajara, מקסיקו

    בקמפוס

    ספרדית

    IMAC מציעה גם שיעורים פרטיים לסטודנטים הזקוקים ליחס אישי יותר או לאיזון עם לוח הזמנים בעבודה ובלימודים. ניתן לבנות שיעורים פרטיים כך שיתאימו לצרכיך ויכולים לנוע בין שעה לשעה עד כמה שאתה רוצה. התוכנית הפרטית שלנו גמישה מאוד ותוכל להתחיל בכל יום חול. גיל מינימלי: 6

    • Mexico City, מקסיקו

    בקמפוס

    ספרדית

    עיצבנו והעברנו קורסים בנושא תוכניות יוקרה והכשרה בנושא שיווק יוקרתי או מכירות המותאמות לצרכים המיוחדים של כל חברה ומגזר, תוך התמקדות בהעברת כישורים מעשיים מיידיים לתפקיד.

    • Puerto Vallarta, מקסיקו

    בקמפוס

    ספרדית

    עם התמקדות בשטף, הקורס הכללי יאפשר לך לשפר את הספרדית שלך ולהעניק לך הבנה מעשית של השפה וכיצד להשתמש בה. תתמקד בארבעת המיומנויות: דיבור, הקשבה, קריאה וכתיבה. תוכלו לשפר את הרמה ולמקסם את היכולת להשתמש בספרדית. אתה תצא יותר מהקורס הזה אם: • הרמה שלך היא בין מתחילים למתקדמים. • אתה רוצה לשפר את הספרדית שלך עם הזמן הפנוי במדינה דוברת ספרדית. • אתה רוצה לשפר את רמת הספרדית שלך במהירות וביעילות תוך רכישת ביטחון. • אתה רוצה לשפר את השטף שלך ואת ההבנה האמיתית של ספרדית במצבים והקשרים יומיומיים.

    • Guadalajara, מקסיקו

    בקמפוס

    ספרדית

    ECRO התקשרה בהסכמים עם מוסדות לאומיים ובינלאומיים שונים הקשורים לחקר ושימור נכסי תרבות, על מנת לקדם פעילויות ניידות אקדמיות, לחלוק ידע ולנצל תשתית למחקר.

    • México, מקסיקו

    בקמפוס

    ספרדית

    כל הנושאים בתחום זה קשורים קשר הדוק מכיוון שהם מסמנים לא רק את האירועים המתרחשים בכל עידן, אלא גם גורמים לנו לראות את תהליכי הצמיחה ואת הגרסאות המתמחות את הרגעים בהיסטוריה. ההיסטוריה של הפילוסופיה גורמת לנו לראות כיצד החשיבה של האדם מתועדת בכתיבה בספרים, אך היא גם ניואנסת במנהגים, בדו קיום ובכל תחומי האירועים האנושיים, ובכך יוצרת את התרבויות של האדם עצמו. נושאים תולדות הפילוסופיה העתיקה והקשר ההיסטורי שלה i

    • Cuernavaca, מקסיקו

    בקמפוס

    החוף באזור זה משתרע על שלושה אזורים: סן חוסה דה אל קאבו, קאבו סן לוקאס ו -33 ק"מ המחברים בין שתי האוכלוסיות, המכונה "מסדרון". במזרח, סן חוזה דל קאבו, עם צל העצים ברחבה המרכזית וברחובותיה, היא הזמנה ללכת לאט יותר להתפעל מהמבנים הקולוניאליים ולגלוש בבוטיקים וגלריות. לאורך ה"מסדרון "המקשר בין שתי העיירות, אתרי נופש מפוארים, ספא מדהים יפתיע, ומגרשי גולף ענקיים העניקו תהילה ללוס קאבוס. לצד כביש זה ישנם חופים המוכרים כספורט המים הטוב ביותר. פלאיה מדאנו, הקרובה ביותר לקאבו סן לוקאס היא, ללא ספק, מוקד החגיגה הרועד לכל המבקרים. ברים, מועדוני לילה ומסעדות הם הסביבה הזוהרת והחגיגית לנצח המגדירה את קאבו סן לוקאס. נסה "ג'מייקה" קפואה או הירגע ללגום מרגריטה קפואה במסעדות העיירה תוך שתאפשר לך להתעטף משני צדי לוס קאבוס. ההרפתקה רק מתחילה. התוכנית בקאבו סן לוקאס אנו מציעים לכם שיעורי ספרדית מהנים ורגועים מאוד עם מזג האוויר היפה ביותר באוקיינוס השקט. ההוראה מוצעת כל השנה על ידי מורים מוסמכים. השיעורים מתחילים בכל ימות השבוע בקבוצות קטנות של עד 6 אנשים לכל היותר. אתה יכול לקחת שיעורים בדירה שלך, במסעדת המלון או בבית הקפה האהוב עליך.

    • Heroica Veracruz, מקסיקו

    בקמפוס

    ספרדית

    אנו מפתחים אצל סטודנטים צעירים כישורים, עמדות וידע המאפשרים להם להמשיך את לימודיהם הגבוהים או להצטרף לעולם העבודה; אנו עושים זאת על ידי איחוד הרגלי משמעת, לימוד, עבודה פרטנית וצוותית. אנו מקדמים הבנה וביטוי בעל פה וכתוב בשפה עצמה ובשפה זרה. אנו מעודדים ידע מדעי כידע משולב, הבנוי בדיסציפלינות שונות לפתרון בעיות במובן ביקורתי. אנו מקדמים את הידע של הגוף עצמו, הרגלי טיפול ובריאות; בנוסף לחיזוק היכולות הרגשיות שלהם, אנו מתרגלים סובלנות, כבוד, הוגנות ואי-אפליה ביחסיהם עם אחרים.

    • San Luis Potosi, מקסיקו

    בקמפוס

    ספרדית

    מטרה שהתלמיד יבצע השתקפות מקיפה בנושא מניעה וקידום התנהגות גמישה מתפקיד המורה לחינוך בסיסי, שתפורסם בבלוג וירטואלי.

    • Mexico City, מקסיקו

    בקמפוס

    ספרדית

    במסגרת היעדים והמדיניות של ANUIES , מנהלת זו לוקחת על עצמה את המחויבות להשתתף בעיצוב הצעות וביצוע פרויקטים אסטרטגיים להשכלה גבוהה במדינה, בהתכתב עם סוגיות מבניות על סדר היום של ההשכלה הגבוהה במדינה. הקשר לאומי. בשני המקרים היא פועלת על פי נהלים המרמזים על ניהול יעיל של מידע, פיתוח ידע, ייצור רעיונות ותרגומם לקווי פעולה המנחים את קבלת ההחלטות. בסופו של דבר, מטרתו היא: "ליישם את תוצאות עבודת המחקר בתחומים אסטרטגיים של תהליכים חינוכיים המכוונים ללמידה, הנמצאים ברמות העליונות והעליונות, המייצרים ידע חדש, שימושי לתמיכה בעיצוב וקידום מדיניות, בתחום מסגרת הפרויקטים של המנהל הכללי האקדמי וכתוצאה מכך תוכנית העבודה של המזכירות הכללית המבצעת. "כיום מפתחים פרויקטים המהווים נושאים בעלי רלוונטיות רבה ביותר, כגון טיפול בתלמידים, באמצעות טרנספורמציה של תהליכי למידה, תפקידו החדש של המורה במסגרת מוסדית דינאמית ותובענית יותר; חיזוק תוכניות החונכות ובניית מפת המחקר החינוכי במקסיקו.

    • Chihuahua, מקסיקו

    בקמפוס

    ספרדית

    נציג מקסיקו, @Marisol Delgado Torres מאוניברסיטת סונורה - המייצגת גם את האיגוד המקסיקני לחינוך בינלאומי (@AMPEI) - השתתף בפאנל ודיבר על אפשרויות הניידות השונות הקיימות במקסיקו. הוא העיר באופן ראשוני על אופן ההרכב של ההשכלה הגבוהה במקסיקו, וחלק את היתרונות והחסרונות של מוסדות ציבור ומוסדות פרטיים, כמו גם את ההזדמנות הגדולה שיש לשיטה המקוונת כיום. הוא הסביר מהן הדרכים לביצוע לימודים במקסיקו: הסכמים דו -צדדיים, רשתות שיתוף פעולה (בעיקר עם תוכנית החילופים האקדמיים באמריקה הלטינית והתוכנית האקדמית לניידות חינוכית), שיטות וירטואליות (eMovies, COIL ושיעורי מראה), והוסיף כי לדרך האחרונה היו אותם יתרונות כמו ניידות פנים אל פנים. הוא הוסיף כי במקסיקו יש 2,435 תוכניות שנרשמות בטאבו #CONACYT הלאומי לתואר שני באיכות לביצוע תוכנית לתואר שני, הן לסטודנטים לאומיים והן בינלאומיים וכי כיום מתקבלות מספר הצעות למלגות השונות המוצעות. לפני שסיים את השתתפותו, הוא השיב למספר ספקות מהציבור, שם הביע את אי הוודאות של המוסדות בנוגע להחזרת ניידות פנים אל פנים, והעיר כי יתכן שהם יוכלו לחדש את המחצית השנייה של 2021 אם המתרחש העולמי בשליטה. בסופו של דבר הוא שיתף את המאזינים בסרטון על העושר התרבותי שיש במקסיקו, ועודד אותם להצטרף לאחת התוכניות המוצעות על ידי המוסדות השונים במדינה.

    • Mérida, מקסיקו

    בקמפוס

    ספרדית

    ללא קשר לנוסחה שתבחר, הקבוצות שלנו קטנות: אתה תהיה בקבוצה של מינימום 2 ומקסימום של 6 אנשים באותה רמה לכל כיתה. אתה מחליט את עוצמת הלמידה שלך; אתה יכול להיות בתוכנית טבילה ספרדית של לפחות 20 שעות שיעור בשבוע, בתוכנית ספרדית אינטנסיבית למחצה או במשהו רגוע יותר כמו 4 שעות בשבוע. כל הקורסים שלנו נלמדים בבית הספר שלנו הממוקם במרכז ההיסטורי של מרידה, למה ללמוד ספרדית בקבוצה? תתקשר עם אנשים מכל רחבי העולם. זוהי חוויה ייחודית ומתגמלת שתזכרו עוד הרבה זמן. אתה לומד גם מאחרים: לחבר שלך לכיתה יהיו בהחלט שאלות שלא חשבת עליהן, כך שתרחיב את הידע שלך בספרדית. זה זול יותר משיעורים פרטיים. תוכל לעבוד יותר על ההבנה הפה שלך מכיוון שאתה מקשיב לאנשים שונים המדברים כל אחד במבטא שלו.