26 קורס תוכניות ב יפן for 2024

קורס תוכניות ב יפן for 2024Filter
    • Tokyo, יפן

    זמן מלא

    בקמפוס

    למרות שהכלכלה והמדע והטכנולוגיה התפתחו להפליא, זהו עולם שלא ניתן להבין שכל אדם וכל אדם הפך מאושר. במקום זאת, כמות האנשים מחלישה, מספר האנשים הסובלים מהלב עולה, מטרת החיים קשה לראות. האהבה קר, תקווה נעשית לא בטוחה. אפילו הדת היא תקופה שאפשר לראות בעיניים צורבות.

    • Nagakute, יפן

    בקמפוס

    לאחר שהשיגו הבנה של שפת העסקים (= הנהלת חשבונות), הסטודנטים משתמשים בדוחות כספיים כדי לנתח את הרווחיות, הבטיחות ופוטנציאל הצמיחה של החברות. ניתוחים אלה מסייעים בטיפוח אנשים המסוגלים לתמוך בניסוח ויישום של אסטרטגיות עסקיות.

    • Kyoto, יפן

    בקמפוס

    להגדיל את יכולות השפה היפנית הנדרשות להשכלה גבוהה ולהעמיק את ההבנה של החברה והתרבות היפנית העכשווית. בשיעורי סמסטר א 'יוצגו בעיות חברתיות על ידי המדריך; התלמידים יציגו בתורם את הבעיות הללו וידנו אותן יחד. בסמסטר השני התלמידים ישקלו בעיות של החברה היפנית העכשווית בהשוואה למצב הנוכחי של מדינת מולדתם.

    • Hikone, יפן

    בקמפוס

    הפוך את יפן לחלק מהתכנית האקדמית שלך על ידי לימוד בחו"ל לסתיו, באביב או לשנת הלימודים כולה. בעודך ב- JCMU, תטבול את עצמך לגמרי בשפה ובתרבות היפנית ותלמד יפנית ברמת מכללה לשנה שלמה בכל סמסטר. עם זאת, אין תנאים מוקדמים לשפה: אנו מציעים קורסים ברמת מתחילים עד למתקדמים. תקבל הזדמנות להשתתף במגוון רחב של פעילויות בכיתה, כולל תרגול עם סטודנט יפני וישיבה בטקס תה יפני מסורתי. באמצעות זה, תגלו שהיכולת שלכם להשתמש ביפנית על בסיס יומיומי בהיקונה תגדל באופן אקספוננציאלי.

    • Suita, יפן

    בקמפוס

    נשקול מחדש את הדרך והפרקטיקה של הרווחה החברתית עד כה ביחס לסביבת החיים ולבריאותם של בני אדם החיים באופן עצמאי, ובמקום פשוט לראות ילדים וקשישים כ"אנשים פגיעים הזקוקים לסיוע "," קהילה "אנו ילמד נושאים שונים כגון בניית תרבות רווחה בקהילה המקומית, בהתחשב בה כ"נושא חי היוצר קהילה ".

    • Kanazawa, יפן

    בקמפוס

    זוהי תכנית קיץ בת שבועיים לסטודנטים בינלאומיים מהאוניברסיטאות השותפות שלנו. התוכנית כוללת: - שישה שיעורי יפנית באורך 90 דקות - סדנאות לאומנות ומלאכה מסורתית - סיורים היסטוריים ותרבותיים

    • Minato City, יפן

    בקמפוס

    בקורס זה אנו מחנכים סטודנטים ועוסקים במחקר אודות עקרונות וטכנולוגיות מתקדמות הקשורות לייצור, שימור, הפצה וצריכת מזון, תוך התמקדות במוצרים ימיים. במיוחד, אנו מחנכים ומבצעים מחקר מקיף המתמקד לא רק באבטחת ושיפור בטיחותם ובריאותם של המזונות בשרשרת מהמשאבים לצריכה, ובשיפור הפונקציונאליות של המזון מבחינות קידום בריאות האדם והקביעות, אלא גם בפיתוח יכולות העיצוב והביצוע הנדרשות לפיתוח רב תחומי של טכנולוגיות, מנקודות מבט של כימיה, מיקרוביולוגיה, פיזיקה והנדסה, התומכות בטיחות, בריאות ובריאות של מזונות.

    • Onna, יפן

    בקמפוס

    בקורס זה התלמידים ילמדו עקרונות בסיסיים של אימונולוגיה, כולל המנגנון הסלולרי והמולקולרי של חסינות מולדת ומסתגלת. הקורס מספק גם את החשיבות הקלינית של אימונולוגיה במחלות שונות כגון HIV / איידס, אוטואימוניות ואלרגיה. לאחר מכן, התלמידים ילמדו כיצד ניתן לתפעל את התגובה החיסונית באמצעות חיסון למאבק במחלות זיהומיות וסרטן.

    • Sakai, יפן

    בקמפוס

    סימנים חיוניים מראים סימני חיי אדם, ומתבוננים בטמפרטורת הגוף, בנשימה, בדופק, במדידת לחץ הדם, ברפלקס האור וכו ', שהם הבסיס לתמיכה בחיים.

    • Hachioji, יפן

    בקמפוס

    הטכנולוגיה הכימית ייצרה מוצרים שונים הקשורים למזון, ביגוד ומקלט לבני אדם ותרמה תרומה רבה לציוויליזציה האנושית. פיתוח נוסף של הטכנולוגיה הכימית דורש כעת ידע בביוטכנולוגיה וכן ידע בכימיה.

    • Iwaki, יפן

    בקמפוס

    אנו שואפים לטפח משאבי אנוש המסוגלים להתאים ולהגיב לטכנולוגיה חדישה ולתנועתה בתחומי הכימיה היישומית והביוכימיה המודרנית.

    • Nishio, יפן

    רכישת מיומנויות מעשיות הניתנות להבנה בתחום העסקים עם נקודת המוצא של לימוד "כיצד להגיב לחברה מסובכת", ארבעה משאבי ניהול של אנשים, סחורות, כסף ומידע באמצעות "תיאוריה, ידע + ניסיון, ניסיון" לפתח מיומנויות מעשיות בהן ניתן להשתמש בחברה.

    • Ashiya, יפן

    קורס הבלט מקיים מופע סיום בכל דצמבר. בעיקר תלמידי כיתות ד 'המסיימים, תלמידי אוניברסיטאות ותלמידי מועדון הבלט בבית הספר של קורס הבלט יופיעו ויוסיפו פרחים לכל בית הספר.

    • Tokyo, יפן

    זמן מלא

    5 ימים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    לעתים קרובות אנו שומעים על הרלוונטיות והחשיבות של AI בחיינו, אך לעיתים קרובות הדיונים הללו מתרכזים בנושאי המעקב השליליים והדיסטופיים או בדעותיו העמוקות של עמק הסיליקון כיצד זה יפתור הכל. בשיעור זה נתבונן במקום באמצע, ואיך ננקוט בגישה הומניסטית חדשה לטכנולוגיה זו על ידי בחינת אינטראקציות חדשות שיכולות להשפיע לטובה על חיינו.

    • Yokohama, יפן

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    יש לנו מחלקת היפנים התיכון, גם מחלקת עיצוב בקמפוס, אתה יכול להתיידד עם סטודנטים יפנים במכללה שלנו בחיי היומיום. תקופת היישום לצריכה הבאה, תוכנית אפריל 2020 היא בין 1 בספטמבר ל -30 באוקטובר.