4 קורס תוכניות ב יוון for 2024

קורס תוכניות ב יוון for 2024Filter
    • Kalamaria Municipality, יוון

    זמן מלא

    12 חודשים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    חברת אולימפוס תעופה פיתחה תוכנית אימונים משולבת ביסודיות לטייס כדי להעלות את התלמידים למיומנות כך שהם יפעלו כטייסים משותפים במטוסים יחיד ו / או רב-מנועי בתובלה אווירית מסחרית ולהמשיך את דרכם בתעופה.

    • Athens, יוון

    זמן מלא

    בקמפוס

    חלל מתחת מארגן אמנות בינלאומיות בין תרבותיות, סדנאות ופרויקטים משותפים כדי לטפל ולחזק את נקודות חיתוך בין יצירתית

    • Athens, יוון

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית החברים הקבועים פועלת במהלך שנת הלימודים המלאה, מתחילת ספטמבר ועד תחילת יוני. זוהי תוכנית השתתפות משולבת המציעה סטודנטים לתארים מתקדמים, ממגוון תחומים, סקר אינטנסיבי על האמנות, הארכיאולוגיה, ההיסטוריה והטופוגרפיה של יוון, מימי קדם ועד ימינו. חברים קבועים צפויים לשהות באתונה לאורך כל שנת הלימודים האקדמית. סטודנטים מקבלים הכשרה מקיפה באמצעות ביקורים באתרים הארכיאולוגיים העיקריים ובמוזיאונים של יוון וכן בסמינרים שמובילים על ידי תושבים וחוקרים אורחים. הם גם לוקחים חלק בתכנית האימונים בחפירות קורינתוס.

    • Barcelona, ספרד
    • Paris, צרפת
    • + 9 more

    זמן מלא

    4 שבועות

    בקמפוס

    אנגלית, שוודית, גֶרמָנִיָת, צָרְפָתִית, ספרדית, אִיטַלְקִית, פִינִית

    מוכנים לטלטל את העניינים? קורס הברמנים הבינלאומי של ארבעה שבועות מחולק לארבעה מודולי ליבה: תרגול בר, כיתות אמן, כשרון ושחרור חופשי. בסוף הקורס, יהיו לך מיומנויות וביטחון ללכת מאחורי כל בר, בכל מקום בעולם ולהיראות כאילו אתה עושה את זה כבר שנים - גם אם אתה מתחיל שלם. מעל 7,000 סטודנטים לומדים קורס זה מדי שנה, מה שהופך אותו לקורס הברמנים הפופולרי ביותר בעולם.