4 קורס תוכניות ב אינדונזיה for 2024

קורס תוכניות ב אינדונזיה for 2024Filter
    • Bali, אינדונזיה

    זמן מלא

    15 שבועות

    בקמפוס

    אנגלית

    באלי היא אחד מיעדי הטיול הפופולריים ביותר בעולם, שהתברכה בשילוב ייחודי של ארכיטקטורה מסורתית, וגם השפעות מערביות מודרניות. אדריכלות המלון והווילה מאופיינת במבנים המשלבים בצורה הרמונית קונספט עיצובי מזרחי ומערבי כדי להעניק מראה חיצוני מקסים. התוכנית בת 15 השבועות "אדריכלות טרופית, עיצוב פנים ועיצוב ירוק" ב-Institut Desain & Bisnis Bali (IDB Bali), שנודעה בעבר בשם Sekolah Tinggi Desain & Bisnis Bali (STDBali), מיועדת אך ורק כסמסטר בחו"ל לסטודנטים בינלאומיים ו בוגרים.

    • Bali, אינדונזיה

    זמן מלא

    15 שבועות

    בקמפוס

    אנגלית

    גלישת בוקר, ולאחריה הרצאה על הבסיס האנטומי של מערכת השרירים והשלד האנושית; פיזיותרפיה אחר הצהריים, ואז משחק כדורגל או יוגה על החוף? למד מונח אחד של "לימוד בחו"ל ספורט ופיזיותרפיה" בפקולטה לרפואה של אוניברסיטת אודיאנה ולחקור את תרבות הספורט והרווחה הייחודית של באלי.

    • Bali, אינדונזיה

    זמן מלא

    15 שבועות

    בקמפוס

    אנגלית

    מלבד המשימות הטכניות והקונסטרוקטיביות הקלאסיות, מהנדסים באינדונזיה צריכים להתמודד עם אתגרים מיוחדים: בשל מיקומם לאורך מה שמכונה "טבעת האש הפסיפיקית", האיים האינדונזיים חשופים לתנועות אדמה תכופות. שיעור הנדסת סמסטר בחו"ל בן 15 שבועות "הנדסה בדרום מזרח אסיה" משלב הרצאות, תרגילים וטיולים. הוא חושף את האתגרים המיוחדים של תכנון ובנייה באזורים הטרופיים ומלמד כיצד לפתח תפיסות אינדיבידואליות לדרישות המסוימות הללו.

    • Hanoi, וייטנאם
    • Singapore, סינגפור
    • + 5 more

    זמן מלא

    1 יְוֹם

    למידה מרחוק

    אנגלית

    הצטרפו אלינו The MBA Tour כדי ליצור קשר עם בתי ספר לעסקים מובילים מרחבי העולם! אלגוריתם ההתאמה החכם שלנו מזקק ניסיון של עשרות שנים כדי להמליץ על בתי הספר הטובים ביותר עבורך.