77 קורס תוכניות ב אופנה 2024

קורס תוכניות ב אופנה 2024Filter
    • Milan, איטליה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אִיטַלְקִית, אנגלית

    הקורס התלת-שנתי בסטיילינג ותקשורת אופנה ב- Accademia del Lusso מילאנו מכין את התלמידים לעבוד בתפקידים שונים, החל מסביבות יצירתיות ועד לתפקידים ארגוניים בתחום תקשורת תדמית ואופנה. עבודה בלשכת עיתונות וביחסי ציבור פירושה התמודדות עם קמפיינים לעיתונות, כנסים, פרסום, הודעות פומביות, קשרי חוץ, אירועים, תערוכות ומופעים ו...

    • Milan, איטליה

    זמן מלא

    5 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית הסמסטר לעיצוב תכשיטים נותנת לך אפשרות להתקדם לתחום עיצוב תכשיטים, ומאפשרת לך לרכוש את הכישורים על מנת להבין את מקצוע העיצוב ויצירת חפצי התכשיטים. הדרך החינוכית משרטטת כך שתעזור לך להבין ולרכוש ידע עובד על אומנות תכשיטים, החל מתפישות תרבותיות הקשורות להיסטוריה של תכשיטים וטכניקות ייצור תכשיטים, וכלה במתודולוגיה ובעיצוב תכשיטים.

  • זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    2 ימים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    פסטיבל ווג נוער הוא אירוע מרגש בן יומיים שמתחיל מהשעה 11:30 עד 16:00 בערך בקמפוס שלנו במרכז לונדון, בוחן שפע של נושאים המעצבים את תעשיית האופנה היום ובעתיד.

    • Online France

    זמן מלא

    4 שבועות

    למידה מרחוק

    אנגלית

    קורס זה מיועד לסטודנטים המעוניינים להבין את האסטרטגיה השיווקית של מותגי יוקרה ורוצים להשתלט על כלים ואסטרטגיות בתחום הפאר הדינאמי והייחודי. קורס זה נועד לספק לסטודנטים ידע עדכני ותובנות מעשיות בנושאים האמיתיים העומדים בפני מנהלי מותגי יוקרה.

    • Kraków, פולין

    זמן מלא

    5 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית הלימודים במשרה מלאה בת שנתיים וחצי שלנו באנגלית מציגה בפניכם תחומים שונים של עיצוב אופנה ותחומי אמנות שונים. התכנית כוללת עיצוב אופנה, עיצוב תכשיטים, עיצוב בדים, איור אופנה, תפירה, יצירת דפוסים, זיהוי ויזואלי, ציור, עיצוב קונספטואלי, צילום אופנה ותכניות מחשב. למד בקמפוס או באינטרנט. דיפלומה - מעצבת אופנה.

    • Pontedera, איטליה

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אִיטַלְקִית

    קורס CAD Apparel Pattern Making מכשיר אנשי מקצוע ברמה גבוהה עם מגוון רחב של מיומנויות, מטכניקות מסורתיות של יצירת דפוסים ועד לכלים הדיגיטליים המתקדמים ביותר. במהלך קורס CAD זה לעיצוב אופנה, המשתתפים לומדים כיצד להשתמש באופן מקצועי בתוכנת Lectra Suite (Modaris, Diamino), התוכנה הנפוצה ביותר לייצור דפוסי CAD בתעשייה; קורס מקצועי המאפשר לסטודנטים לענות על צורכי חברות במגזר ומעניק השכלה חזקה ועדכנית.

    • Metropolitan City of Florence, איטליה

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית, אִיטַלְקִית

    בית Sacred Art School מעניק הדרכה בשיטות קלאסיות לציור, פיסול ומלאכת מתכת לתלמידים המבקשים להמשיך בקריירה כאמנים מקצועיים. הקורסים שלנו מקדמים יצירתיות באומנות ובאמנות אומנותית עם פתיחות בלתי מוגבלת לקודש.

    • Barcelona, ספרד

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    הקורס בשנה אחת בעיצוב גלובלי מופנה לכל המעוניינים בקבלת מבוא לתחומי העיצוב השונים (מוצר, עיצוב פנים, אופנה, גרפיקה, פרסום ושיווק), וזה עוזר לסטודנטים בבחירה שיהפכו קריירה.

    • Santa Barbara, ארצות הברית

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    פרס מיומנויות מיומנויות (SCA) בשיווק בינלאומי: אופנה ויופי היא תוכנית מיוחדת המתמקדת במתן הכשרה ממוקדת ופיתוח מיומנויות בתחום השיווק הבינלאומי במיוחד בתעשיית האופנה והיופי. תוכנית זו נועדה לצייד אנשים עם הידע והמיומנויות הדרושים כדי לנווט את אתגרי השיווק הייחודיים והדינמיקה של מגזרי האופנה והיופי בקנה מידה עולמי.

    • Florence, איטליה

    זמן מלא

    4 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    אופנה קשורה קשר הדוק לתקשורת מכיוון שהיא מאפשרת למותגים לתקשר את המוצרים, הזהות והאסטרטגיה שלהם. מסיבה זו, חשוב מאוד להיות מסוגל לעצב קמפיינים פרסומיים כמו גם לזהות ולארגן פעילויות קידום מכירות, דרך ערוצי התקשורת המתאימים ביותר, על מנת להעביר את המאפיינים של מותג ולפרסם את מוצריה. בעניין זה סמסטר הסתיו בתקשורת אופנה מאפשר לך ליישם את הידע והכישורים שלך בשימוש בערוצי תקשורת כמו רשתות חברתיות, פורטלים ייעודיים, מיצבים וארגון אירועים, תצוגות אופנה, כנסים ויחסי ציבור כדי להגיע ולהתייחס אליהם קהל רחב יותר ויותר. בנוסף להקניית ידע היסטורי ותרבותי בסיסי, הקשור להתפתחות הסגנונות, מטרת הקורס לעורר ולפתח את המיומנויות הביקורתיות והאנליטיות הנחוצות כדי לפרש מגמות עכשוויות.

    • London, הממלכה המאוחדת

    6 שבועות

    למידה מרחוק

    אנגלית

    • Milan, איטליה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אִיטַלְקִית, אנגלית

    למידה מתוך עשייה הוא העיקרון מאחורי הקורסים התלת-שנתיים של Raffles Milano, קורס הכשרה המבנה את הנפש, מספק רקע טכני מוצק וגורם לך לרצות להרחיב את אופקי החיים שלך.

  • זמן מלא, משרה חלקית

    למידה מרחוק

    אנגלית

    המחשב שלנו Assisted Design (CAD) שיעורים נוצרו עם מעצב אופנה, אופנה אופנה מפתח המוצר / מעצב טכני בראש. תוכלו ללמוד שיעורים בסיסיים מתקדמים כולל שימוש Adobe Illustrator ® עבור דירות ל- Adobe Photoshop ® עבור עיצוב משטח.

    • Milano, איטליה

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    הקורס מספק לסטודנטים ידע מקיף על מערכת האופנה, הסטיילינג והתקשורת, תוך בחינת הקנונים האסתטיים הבסיסיים של אמנות וצילום.