קורס גרפיקה דיגיטלית
European Summer School
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Prague, צ'כיה
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
10 ימים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
30 Apr 2024
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
05 Aug 2024
מבוא
בקורס זה, תלמד את כל מה שאתה צריך כדי להיות מעצב גרפי שאפתן. תלמד כיצד לשרטט ולהכין את הפרויקט שלך, איך להפוך אותו למציאות באמצעות תוכנה מודרנית וכלים חומרה, וכיצד לערוך אותו לגרסה הסופית. תוכלו גם לרכוש ידע על המגמות הנוכחיות ושיטות פופולריות בעיצוב גרפי המצגת שלה.
תיאור
קורס עיצוב גרפי צריך להתמודד עם הנושאים הנפוצים ביותר בתחום המסחרי ביותר של פרסום ועיצוב עיצוב גרפי. יש לקוות, התלמידים ילמדו כיצד לגייס לבקשות שונות בעיצוב גרפי וכיצד ליצור תקשורת חזותית מוצלחת.
מיומנויות
להתעדכן
תנאים מוקדמים
הקורס מיועד לסטודנטים מתקדמים בתחום העיצוב הגרפי. התלמידים צריכים להיות מיומנות בסיסית או מתקדמת עם Adobe Illustrator ו- Adobe Photoshop.
חומרים שיידרשו:
- מחשב (PC או Mac) עם תוכניות Adobe מותקנות (Illustrator ו- Photoshop)
- עפרונות רכים, עטים, וכמה ניירות הם ישתמשו במהלך העיצוב
- הלוח הגרפי אינו מתבקש אבל זה יתרון עצום כדי לקבל את זה
לוח זמנים: ימי שני - שישי, 9: 00-14: 00
קרדיטים: תקבל תעודת השתתפות רשמית עם סיום הקורס. אנא הודיעו לצוות המארגן אם אתם זקוקים לתוספות נוספות, כגון תעתיק הרשומות. התלמיד זכאי לקבל עד 5 זיכויים של ECTS, אך פעל לפי ההנחיות כאן והיוועץ בתהליך הקבלה עם האוניברסיטה שלכם מראש.
מחיר: דמי הקורס כוללים את דמי היישום, חומרי הלימוד ופעילויות בשעות הערב / אחר-הצהריים, קבלת פנים ושתייה. הוצאות אחרות, כגון תחבורה, ארוחות, לינה, ביטוח, הוצאות אישיות, פעילויות נוספות (כגון נסיעות מחוץ לעיר, דמי כניסה, חלק מפעילויות הספורט והשכרות) והציוד הנדרש (כלומר מחשב נייד אישי) המחיר.
לינה: לקבלת אפשרויות לינה, בקר בדף המוקדש כאן.
מתווה קורס
- ציור ורישום - החלק המשמעותי ביותר בעיצוב כל דבר בתעשיית הגרפיקה. סטודנטים לא צריכים להיות מיומנים בציור, החלק הזה צריך ללמד אותם איך לעבוד עם רעיונות מתחילים. הם ילמדו על אלמנטים עיצוביים כגון צבע, קו, צורה, מרחב, מרקם.
- עיצוב לוגו - החלק שבו הרעיונות מקבלים את צורתם ולהפוך את העיצוב בפועל עבור חברות, שירותים או מוצרים, בהתחשב בחשיבות של עיצוב לוגו בתמונה החזותית של החברה.
- טיפוגרפיה - התלמידים צריכים לדעת איך לעבוד עם טקסטים, גופנים ועקרונות בסיפוגרפיה - זה אפקטים ואפילו פסיכולוגיה בשימוש באמצעות הקלדה ללקוחות, בחירת גופנים מתאימים עם הזהויות הארגוניות או עיצובים המוצר. הם חשופים גם לבעיות טכניות ואסתטיות, ויכולות תקשורתיות של טיפוגרפיה כצורות בודדות וכטקסט.
- עיצוב המוצר - הרבה חברות ושירותים מציע מוצרים חדשים משלהם, התלמידים ילמדו כיצד להתקרב עיצוב המוצר, איך למצוא קשר בין זהות החברה ואת תכונות המוצר. הנושא נועד לספק מודעות לתפקיד של פונקציות מרובות ביצירת מוצר חדש
- זהות תאגידית - מותג מתבטא במערכת של פריטים מוחשיים המניעים את ההכרה של אותו מותג. פריטים אלה בדרך כלל יש זהות חזקה המפריד אותם או גורם להם להתבלט מתוך קהל המותגים בשוק. חלק זה צריך לחבר את כל התרגילים יחד כדי להפוך את הזהות הפונקציונלית של החברה (יהיו מבחר של סוגים שונים של עסקים). מצב סופי יכיל מדריך ידני.
* תוכנית / קורס מתאר כפוף לשינוי.