קורס בינלאומי קצר בעיצוב פנים וריהוט
STAR Studium ArchitecturAe Florence Design School
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Florence, איטליה
שפות
אנגלית, אִיטַלְקִית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
1 - 6 חוֹדֶשׁ
לִפְסוֹעַ
משרה חלקית
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מבוא
להתעורר ליופי. קונספט חדש של בית ספר לעיצוב פנים וריהוט
המאפיין של קורסים אלו הוא שתיאוריה אקדמית משולבת עם תרגול באתר עבודה אמיתי
Studium Architecturae - לבית הספר לעיצוב פירנצה יש גישה חדשנית להוראה, המשלבת תיאוריה עם ניסיון בעבודה. מסיבה זו Studium Architecturae - Florence Design School שומר לעצמו את הזכות לפי שיקול דעתו הבלעדי לשנות את מבנה ההרצאות, היבטי תהליך ההוראה והלמידה, התוכן ומספר השעות של כל נושא במהלך הקורס תוך התחשבות בכישורי התלמידים וב- תוכנית עבודה, על מנת להשיג את התוצאה הטובה ביותר. משך כל שיעור הוא 45 דקות.
תכנית לימודים
ספטמבר עד דצמבר - קורס ALFA
- ID 310 שרטוט/סטודיו
- ID 314 מטבח ואמבטיה חכם
- דגם תלת מימד DP 320
- מעבדת עיצוב אביזרים TD 331
- HD 342 תולדות האדריכלות**
- GC 200 שפה איטלקית
ספטמבר עד דצמבר - קורס OMEGA
- ID 312 Mindful Interior Design Studio
- עיבוד DP 324
- TD 334 מעבדת עיצוב רהיטים
- DP 323 תפיסה כרומטית 2
- HD 342 תולדות האדריכלות**
- GC 200 שפה איטלקית**
ינואר עד אפריל - קורס ALFA
- ID 311 תפיסה בעיצוב, סטודיו
- שרטוט טכני DP 321
- טכנולוגיית חומרים TD 330
- DP 323 הרכב צבע
- HD 341 היסטוריית העיצוב**
- GC 200 שפה איטלקית**
ינואר עד אפריל - קורס OMEGA
- ID 313 מעבדת פנים אדריכלית
- DP 323 Post Production ועיצוב תיקים
- TD 332 Interiors טכנולוגיה מתקדמת
- ID 315 עיצוב גרפי חזותי
- HD 341 היסטוריית העיצוב**
- GC 200 שפה איטלקית
מאי עד יוני - תקופת הקיץ
- VG 603 Color Harmony
- ADS 405 מעבדה בינלאומית לעיצוב פנים
- TAF 305 בניית רהיטים
- GC 103 תרבות איטלקית
- SD 505 צילום אדריכלי
- HAD 205 אנתרופולוגיה של פנים
* אלו הם תכני הדיסציפלינה שיכולים להשתנות בתקופות לימוד שונות. הקבלה היא השבוע הראשון בכל חודש.
תכנית סמסטר
פרוספקט הקורסים
מעבדה לעיצוב פנים וריהוט
חלק זה של בית הספר לעיצוב שלנו בפירנצה מביא את התלמידים למגע ישיר עם המציאות של עיצוב פנים. הסטודנטים ישתתפו בפרויקטים אמיתיים בתוך משרדנו. למעשה, אנחנו מתחילים מהבקשות של הלקוחות ומנסים להבין מה הם באמת רוצים ומנסים לגלות את זהותם האמיתית. הסיבה לכך היא שעלינו ליצור יקום בחלל נתון (מגורים, חנות או תערוכה). על מנת להבין היטב את הרצונות והצרכים המפוצלים (גם שלנו וגם של הלקוח), עלינו להקדיש זמן לשיחה עליהם, במשרד ובמקום.
כאשר אנו מרגישים שרכשנו היכרות אינטימית של הלקוחות ורוח המקום (Genius Loci) דרך המסנן של האישיות שלנו, נוכל להתחיל לפרט את שלושת גורמי ההרכב שיש לאחד בפרויקט הגמר:
- בְּנִיָה
- פוּנקצִיָה
- יופי
רישום ורישום טכני
אדריכל או מעצב הוא, קודם כל, שרטט ואנו נעזור לך לשפר את כישוריך עם הפעלות שרטוט במקומות שונים כגון פיאצה סנטה קרוצ'ה, פורטה בלוודר, קנטינה אנטינורי, קפלה פאצי, כנסיית סנטו ספיריטו, פיאצה סנטיסימה אנונציאטה. , Palazzo Strozzi ואתרים נוספים בערים שונות. במקרים מסוימים, נעבוד על פרויקט באתרים מפורסמים אלה לאחר היכרות עם ההיסטוריה והרוח שלהם. בנוסף נעבוד על שרטוטים טכניים בסטודיו שלנו.
היסטוריה של אמנות והיסטוריה של עיצוב
מי שלומד בחו"ל באיטליה יתוודע לרוח האמנות של הרנסנס הפלורנטיני ולהתפשטות הפילוסופיה שלה במהלך המאות הבאות, במיוחד במושגים המרחביים והנפחיים. את כל זה נראה במהלך ביקורינו בפירנצה ובערים איטלקיות אחרות.
קורס ההיסטוריה של עיצוב בוחן את התפתחות הרהיטים ועיצוב הפנים לאורך מאות שנים תוך התייחסות מיוחדת לששים השנים האחרונות ובעיקר לעבודתם של מעצבים מפורסמים כמו פיליפ סטארק, מריו בליני, אחיל קסטיגליוני, אנזו מארי, אלבר אלטו, ז'אן נובל, ג'וגיארו וכו '.
זה יהיה מעניין במהלך הקורס לחקור דרך מחקר וקריאה איך רהיטים ועיצוב פנים להתאחד עם הדינמיקה של הביטוי האמנותי.
טכנולוגיות בנייה ושיפוץ אתרים
שליטה בעלויות היא בסיסית מכיוון שעלינו לפעול במסגרת התקציב של הלקוח שלנו. הידע בטכניקות ובטכנולוגיות חדשות של עיצוב מבטיח את השליטה שלנו על הספקים שלנו ועל העלויות באתר הבנייה או במפעל. הודות לעיצוב ירוק וטכנולוגיה בת קיימא אנו יכולים להשיג שימוש יעיל יותר במשאבים כלכליים תוך שמירה על הסביבה.
עבור האמור לעיל, המסמכים שבהם אנו משתמשים הם המפרט הטכני, כתב הכמויות והחוזים עם לקוחות וספקים.
תוכניות עיצוב IT
אנו מלמדים את תלמידינו כיצד להשתמש בתוכנות המחשב הבסיסיות (אוטוקאד, סקצ'אפ ואחרות) ובשנים עוקבות אנו משתמשים בתוכנות המורכבות יותר לשליטה ואימות וירטואלי של העבודה שלנו באמצעות שרטוטים דו-ממדיים ומודלים תלת-ממדיים. ישנה השוואה מתמדת בין השרטוטים הפיזיים לשרטוטי המחשב כדי לאפשר ביטוי מלא של חזון המעצב. אנו עוברים מבדיקת ההיתכנות לעיצוב הקונספט והעיצוב הטכני ולבסוף לשרטוטים מפורטים.