ניהול שיווק אסטרטגי מתקדם
London Business Training & Consulting
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
London, הממלכה המאוחדת
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
2 weeks
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מבוא
סקירה כללית
הארגונים המובילים בעולם מכירים ומכירים בכך שאסטרטגיות שיווק יכולות לספק יתרון תחרותי. כאשר ישנה גישה ממוקדת שיווק לתכנון שיווקי, אנו יכולים להגדיר מחדש את הערכים המובילים לתוכניות שיווק אסטרטגיות מוצלחות. קורס זה מתמקד בהבאת תובנות לחדשנות תוך מתן החזר על ההשקעה עבור כל פעילויות השיווק שלך.
קורס זה יביא גם הבנה מרחיבה של הנושאים התיאורטיים והמעשיים בניהול שיווק. המיקוד של המודולים משקף את הנוף השיווקי המשתנה ואת הכלים הנדרשים כדי להצטיין בתחום. כאשר הצלחה ארגונית מושתתת על ידי גיוס ושימור לקוחות, שיווק הוא ככל הנראה הדיסציפלינה המסחרית החשובה ביותר. ניהול שיווק יזין אותך עם מושגי ליבה עכשוויים שניתן ליישם בשוק.
הקורס כולל ביקורים באתר בארגונים הרלוונטיים לקורס כדי שהנציגים יוכלו לפתח הבנה כיצד מתפקדים בני זמנם בעולם האמיתי.
הקורס יעטוף בסיכום נקודות הלמידה המרכזיות, ולאחריו תרגיל תכנון פעולה במטרה ליישם את הידע והמיומנויות הנרכשות מיד עם חזרתך לעבודה. תמיכה לאחר הקורס זמינה גם ביחס ליישום תוכנית הפעולה שלך, עד שישה (6) חודשים לאחר סיום הקורס.
סֵדֶר הַיוֹם
אסטרטגית שיווק
- הגדרת יעדי שיווק
- יצירת אסטרטגיה שיווקית
- המרכיבים של תוכנית שיווק
- מודלים שיווקיים ותיאורי מקרה
מחקר שוק, אנליטיקה ותובנה
- הבנת מחקר ראשוני ומשני
- שיקולים טכנולוגיים במחקר
- מחקר כמותי ואיכותי
- ניתוח מגמות וסקירת שוק
דמוגרפיה, פסיכולוגיה צרכנית ופסיכוגרפיה
- כלכלה התנהגותית ושיווק
- עמדות, ערכים ואורחות חיים
- הפסיכולוגיה של השיווק
- דמוגרפיה ותובנות נתונים
ביקור באתר
- ביקור תעשייתי בארגון רלוונטי.
- תובנה על העבודה הפנימית של חברות.
- הזדמנות ללמוד דרך אינטראקציה עם אנשי מקצוע מתרגלים.
תכנון שוק – פילוח, מיקוד, מיצוב
- ניתוח פילוח
- מיקוד לצרכנים
- אסטרטגיית מיצוב ומיקום מחדש בשוק
- בניית פרופיל לקוח
הבנת מחזורי החיים של המוצר
- תכנון מחזור חיי המוצר
- צמיחה בקנה מידה
- ניהול מעברים וירידות
- אסטרטגיות שירות חוצות מוצרים
תקשורת שיווקית, מיתוג ועיצוב
- צור קמפיינים שיווקיים מנצחים
- עקרונות מיתוג
- ניהול עיצוב
- פתרונות שיווק משולבים
ביקור באתר
- ביקור תעשייתי בארגון רלוונטי.
- תובנה על העבודה הפנימית של חברות.
- הזדמנות ללמוד דרך אינטראקציה עם אנשי מקצוע מתרגלים.
סקירת הקורס
- סיכום וסיכום של יעדי למידה מרכזיים
- תכנון פעולה
קהל יעד
קורס זה מתאים ל:
- מתכנני מדיה ומנהלי שיווק
- מנהלי חשבונות ומנהלי מותגים
- מנהלי שיווק
- מנהלי פיתוח עסקי
- מנהלים בכירים
- מנהלי חשבונות, צוות תקשורת ארגונית, מדעני נתונים
- מנהלי שיווק, מנהלי עיצוב
- במאים, מנהיגים ויזמים
תוצאות למידה
בסיום קורס זה, תוכל:
- השתמש בכלים אנליטיים כדי לחדד את האסטרטגיה השיווקית והאפקטיביות של הארגון.
- להנחות את אסטרטגיית השיווק הארגונית המתמקדת בהחזר על ההשקעה.
- קבע את ערוצי השיווק והמתודולוגיה הטובים ביותר כדי לספק קמפיינים שיווקיים אסטרטגיים ללא דופי.
- רתום עקרונות ניהול שיווק מתקדמים ויישומה בתוכנית השיווק.
- התאם הן את אסטרטגיית השיווק והן את אסטרטגיית המיתוג עבור יחידות עסקיות אסטרטגיות (SBU's).
- פתרון תקלות בהיבטים חסרי ביצועים וחולל מהפכה בניהול השיווק בארגון.
- פתח נקודת מבט מעשית על שיטות עבודה עכשוויות בתחומך.
- יישם תוכנית פעולה במקום העבודה שלך תוך שימוש בידע ובמיומנויות שנרכשו במהלך הקורס.