ניהול יחסי ציבור אסטרטגי מתקדם
London Business Training & Consulting
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
London, הממלכה המאוחדת
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
2 weeks
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מבוא
סקירה כללית
על ידי השתתפות בקורס יחסי ציבור זה, תחקור בצורה יצירתית מיומנויות מעשיות ואת החדות המסחרית הנדרשת לניהול התדמית והמוניטין של ארגונים ומותגים. על ידי הקונטקסטואליזציה של יחסי ציבור ותיאוריית תקשורת, זה ייצור מגוון רחב של אפשרויות כיצד תוכל לחולל מהפכה באסטרטגיית המדיה, ליצור קשר עם קבוצות זיקה ולנהל תוכן.
קורס זה יחייב אותך לשלב את כל החוזקות, המשברים הדוחקים ומכשולי העבר ב-DNA של הארגון, השירותים או המותגים שאתה אמון לנהל. על ידי גיבוש מסעות פרסום ללא דופי, אנו יכולים ליישר את האסטרטגיה הארגונית על ידי בחינת יחסי הציבור כדי להחיות מחדש את יחסי בעלי העניין, מדיה, אירועים ותקשורת פנימית.
הקורס כולל גם ביקורים באתר בארגונים הרלוונטיים לקורס כדי שהנציגים יוכלו לפתח הבנה כיצד מתפקדים בני זמנם בעולם האמיתי.
הקורס יעטוף בסיכום נקודות הלמידה המרכזיות, ולאחריו תרגיל תכנון פעולה במטרה ליישם את הידע והמיומנויות הנרכשות מיד עם חזרתך לעבודה. תמיכה לאחר הקורס זמינה גם ביחס ליישום תוכנית הפעולה שלך, עד שישה (6) חודשים לאחר סיום הקורס.
סֵדֶר הַיוֹם
ניהול תקשורת יחסי ציבור
- מקור יחסי הציבור
- תקשורת פנימית וחיצונית
- ניהול מערכת יחסים
- הבנת ערוצי יחסי ציבור
קשרי מדיה ואסטרטגיית עיתונות
- שיטות עבודה מומלצות של יחסי ציבור
- התמודדות עם מדיה. עורכים, בעלי דעה ועיתונאים
- קשרי מדיה וטכניקות ראיונות
- מציאת הזדמנויות יחסי ציבור
מוניטין תאגידי ומעורבות בעלי עניין
- בניית מוניטין
- מדידת תפיסות של בעלי עניין
- ניתוח עמדות מעודד קליטה
- תדמית תאגידית מצוינת
ביקור באתר
- ביקור תעשייתי בארגון רלוונטי.
- תובנה על העבודה הפנימית של חברות.
- הזדמנות ללמוד דרך אינטראקציה עם אנשי מקצוע מתרגלים.
סקירת הקורס
- סיכום וסיכום של יעדי למידה מרכזיים
- תכנון פעולה
ניהול משברים ובעיות
- סימני המשבר
- ניהול המשבר
- ניהול נושאים ותעדוף
- פתרון קונפליקטים
תכנון יחסי ציבור – כלים ומתודולוגיה
- סימני המשבר
- ניהול המשבר
- ניהול נושאים ותעדוף
- פתרון קונפליקטים
מסגרת אתית של יחסי ציבור
- יחסי ציבור, אתיקה ואחריות
- שיטות עבודה מומלצות - טיפול בתלונות והתחדשות
- יושרה באמצעות PR Insight
- השלכות אחריות חברתית תאגידית על יחסי ציבור
ביקור באתר
- ביקור תעשייתי בארגון רלוונטי.
- תובנה על העבודה הפנימית של חברות.
- הזדמנות ללמוד דרך אינטראקציה עם אנשי מקצוע מתרגלים.
סקירת הקורס
- סיכום וסיכום של יעדי למידה מרכזיים
- תכנון פעולה
קהל יעד
קורס יחסי ציבור זה מתאים ל:
- מנהלי תקשורת שיווק ויח"צ.
- מנהלי מדיה או שיווק ומנהלי יחסי ציבור.
- צוות תקשורת ארגונית
- C-Suite מנהלים
תוצאות למידה
בסיום קורס יחסי ציבור זה, תוכל:
- העברת מסעות פרסום ממוקדים לשיפור התדמית והמוניטין של הארגונים מול מחזיקי העניין.
- אלוף בתקשורת ובאסטרטגיית מדיה באמצעות מעורבות, יצירת מסרים ושיתוף מידע.
- פתח ברומטר כדי להבין ולפרש את נקודות המבט של בעלי העניין כדי ליצור תפיסות חיוביות.
- תכנן פתרונות לבעיות יחסי ציבור אנדמיות ותגובות הקשורות למשבר.
- צור מסגרת יחסי ציבור של דיווח ונהלי תיקון כדי להדגיש ולפתור חששות.
- יישם שיטות עבודה מומלצות ברמה עולמית של יחסי ציבור תוך שימוש בתיאוריית אתיקה, אחריות ואחריות חברתית.
- פתח נקודת מבט מעשית על שיטות עבודה עכשוויות בתחומך.
- יישם תוכנית פעולה במקום העבודה שלך תוך שימוש בידע ובמיומנויות שנרכשו במהלך הקורס.