מצוינות מתקדמת בניהול איכות
London Business Training & Consulting
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
London, הממלכה המאוחדת
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
9 ימים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מבוא
על ידי השתתפות בקורס זה, תדע כיצד להבטיח שהאיכות מוטמעת במוצרים ובשירותים שלך כבר משלבי התכנון הראשוניים של פיתוח המוצר והשירות שלך.
ההצלחה או הכישלון של תוכנית ניהול האיכות שלך תלויה במידה רבה באנשים בארגון שלך.קורס זה יעניק לך את כישורי משאבי אנוש וידע הדרושים כדי להבטיח שתוכנית ניהול האיכות שלך תהיה מוצלחת.
על ידי השתתפות בקורס זה, תבין גם את החשיבות של שרשרת האספקה להצלחת תוכנית ניהול האיכות שלך.זה עוזר לך לשפר את המעורבות עם שרשרת האספקה שלך.
אתה תפתח את כישורי ניהול האיכות הטכניים שלך על ידי היכרות עם הכלים והטכניקות הליבה.
דרך יעילה להעריך את מאמצי ניהול האיכות שלך היא לעבור ביקורת.קורס זה מתאר את תהליך הביקורת ומציג את פרסי האיכות העיקריים בהם משתמשים ארגונים רבים כאמצעי לביקורת עצמית.
הקורס יעטוף בסיכום נקודות הלמידה המרכזיות, ולאחריו תרגיל תכנון פעולה במטרה ליישם את הידע והמיומנויות הנרכשות מיד עם חזרתך לעבודה.תמיכה לאחר הקורס זמינה גם ביחס ליישום תוכנית הפעולה שלך, עד שישה (6) חודשים לאחר סיום הקורס.
סֵדֶר הַיוֹם
עיצוב לאיכות
- עיצוב, חדשנות ושיפור
- בקרה וניהול עיצוב
- תקנים ומפרטים
- עיצוב איכות מגזר השירותים
ניהול איכות - גורם משאבי אנוש
- אנשים ומבנה ארגוני
- עבודת צוות לאיכות
- תקשורת לאיכות
- אימון לאיכות
ניהול איכות בשרשרת האספקה
- תרגול רכש בניהול איכות
- יחסי לקוח-ספק
- מחוזה לשותפות
- חדשנות בשרשרת האספקה
- שרשרת התלות ההדדית
פריסת פונקציות איכות - בית האיכות
- התמודדות עם צרכי הלקוח
- ה-QFD השלבים העיקריים
- שילוב צרכי הלקוח בהגדרת המוצר והתהליך
- יישום QFD
כלים, מערכות וטכניקות לניהול איכות
- כלים וטכניקות בסיסיות
- ניתוח מצב כשל, השפעה וקריטיות (FMECA)
- בקרת תהליכים סטטיסטיים (SPC)
- שיפור ביצועי תחזוקה
ביקורת איכות, פרסים ויישום
- ביקורת איכות
- מלקולם באלדריג', פרס דמינג ופרסי האיכות האירופיים
- יישום ניהול איכות
- ניהול השינוי
ניהול איכות במגזר השירותים
- איכות בארגוני מוצר לעומת ארגוני שירות
- ממדי איכות בשירותים
- איך להשיג איכות שירות
- מצוינות בשירות לקוחות ושביעות רצון לקוחות
סקירת הקורס
- סיכום וסיכום של יעדי למידה מרכזיים
- תכנון פעולה
קהל יעד
קורס זה מתאים ל:
- מנהלי תפעול
- ראשי תחזוקה וניהול תפעול
- מנהלים בכירים, מנהלים, יועצים ונושאי משרה המעוניינים לפתח ידע מעמיק בניהול איכות.
תוצאות למידה
בסיום קורס זה, תעשה:
- מעריך את הצורך לשלב איכות משלבי התכנון.
- הבן כיצד אנשים בארגון שלך יכולים להשיג או לשבור את יעדי האיכות שלך.
- פתח את הכישורים הדרושים כדי לשתף פעולה עם שרשרת האספקה שלך בהשגת איכות.
- העריכו את הכלים והטכניקות האיכותיות העומדות לרשותכם.
- הבן כיצד תוכל להגיע ליעדי האיכות שלך באמצעות ביקורת ופרסי איכות.
- בחן את המורכבויות של יישום דוכנים איכותיים במתן שירות.
- יישם תוכנית פעולה במקום העבודה שלך תוך שימוש בידע ובמיומנויות שנרכשו במהלך הקורס.