בניית שפת מותג
Future London Academy
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
London, הממלכה המאוחדת
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
למידה מרחוק
מֶשֶׁך
5 שעה (ות
לִפְסוֹעַ
זמן מלא, משרה חלקית
שכר לימוד
GBP 990 / per course
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
מודעות, ציוצים, מיילים: מותגים כותבים כעת במקומות רבים מאי פעם. בקורס זה בן חמישה חלקים, המומחים שלנו ילמדו אותך כיצד לשים שפה בלב המותג שלך.
למי התוכנית הזו?
- מנהלים יצירתיים ועיצוביים
- מנהלי מותג ואסטרטגים
- סמנכ"לי כספים וראשי שיווק
- מייסדי חברות ומנהיגים בכירים
- מומחי מדיה חברתית ויוצרי תוכן
- מעצבי VUI וקופירייטרים
אתה תלמד
- כיצד לבקר את שפת המותג הנוכחית שלך
- איך לכתוב אסטרטגיית מותג ברורה ומשכנעת
- כיצד להפעיל פרויקט שמות אסטרטגי מוצלח
- כיצד לבנות את הקול המתאים למותג שלך
- כיצד לאמן את הצוות שלך בשימוש בקול המותג שלך
- כיצד ליישם את שפת המותג שלך לחוויה הדיגיטלית שלך
קבל יותר משפת המותג שלך
למד מהמומחים
הקורס נוצר על ידי צוות כותבי מותגים מומחים. למדו את התהליכים שלהם באמצעות מקרי דוגמה ומציאות.
תמצית ופרקטית
תשכחו מקורסים אקדמיים משעממים ומהרצאות תיאורטיות מאובקות. התכונן לתכנים רעננים ורלוונטיים המושלמים עבור אנשי מקצוע עסוקים שרוצים לבנות ולגדל את המותגים שלהם.
כלים ותבניות
אנו אוצרים בקפידה את התוכן שלנו כדי שיהיה מעורר השראה ויישום. הקורס כולל כלים ותבניות להורדה לשימושך.
מבנה תוכנית
פרק 1 - שפת מותג
מהי שפת מותג? למה זה משנה?
קבל הבנה ברורה של שפת המותג, ומה המשמעות של המותג שלך. בדוק את שפת המותג הנוכחית שלך, ופתח עין חדה יותר לכתיבה יעילה.
▶ ︎ דוגמאות לשפת מותג טובה, גרועה ומכוערת
▶ ︎ ביקורת בשפת המותג
▶ wins זכיות מהירות לשיפור שפת המותג שלך
פרק 2 - אסטרטגיית מותג
לפתח אסטרטגיה ברורה ומשכנעת
גזרו את הוופל הארגוני ולמדו כיצד לכתוב אסטרטגיית מותג שתוכלו להשתמש בה בפועל.
▶ ︎ מצא ופתח את האסטרטגיה
▶ ︎ להצמיד אותו במילים
▶ ︎ הפוך אותו לשימושי וניתן לפעולה
▶ ︎ הימנע משפה ארגונית ערמומית
פרק 3 - שמות
איך למנות את המותג שלך
למד כיצד להפעיל פרויקטים שמות משלך - בין אם זה עבור המותג שלך, של הלקוח שלך או של הצעות וצוותים אישיים.
▶ ︎ חקור את הקשר המתחרה - היכן אתה רוצה למצב את עצמך?
▶ ︎ התחל בעבודה - איך מפעילים סדנת שמות?
▶ ︎ הפעל תרגילי יצירה - איך מוצאים שם?
▶ ︎ נהל פרויקט שמות - כיצד אתה מציג ומתמודד עם משוב?
פרק 4 - קול מותג
איך מגדירים את הקול שלך
מצא את הקול המתאים למותג שלך, ואז הוציאו אותו לפועל בעזרת הנחיות שימושיות ומעשיות. אימן את שאר הצוות שלך להשתמש בו.
▶ ︎ הביא לחיים את אסטרטגיית המותג שלך בקולך
▶ ︎ מצא את אבני הבניין לקולך
▶ ︎ כתוב הנחיות שימושיות ומעשיות
▶ ︎ אימן את הצוות שלך בשימוש בקול
פרק 5 - כתיבה דיגיטלית
כיצד לקחת את שפת המותג שלך באופן מקוון
החל את שפת המותג שלך על החוויה הדיגיטלית שלך. הבן כיצד ערוצים כמו מיקרוסקופ וטפסים להגשה יכולים להחיות את המותג שלך.
▶ ︎ מה שונה בכתיבה לדיגיטל
▶ ︎ איך מאזנים מידע ברור עם אופי
▶ ︎ מיקרוסקופ וכיצד ליישם קול מותג בקווי קריאה לפעולה ובדואר אלקטרוני
אוצרות התוכנית
מייק ריד
מייסד ומנהל קריאייטיב ב- Reed Words
מייק היה קופירייטר למעלה מ -25 שנה, באותה תקופה הקים שתי סוכנויות וזכה במגוון פרסים - כולל עפרונות D&AD, פרסי אריה קאן, שבוע העיצוב ודיליין ופסלון LIA. בנוסף להובלת הצוות ולעבודה ישירה על פרויקטים, מייק מדבר בכנסים ברחבי העולם ומוביל סדנאות יצירה והדרכה. הוא כתב גם על שפת המותג לפרסומים כמו אומנויות מחשב, סקירה יצירתית ושבוע העיצוב.
סם ראסל
סופר בכיר במילות ריד
סאם עוזר למותגים להפיק יותר מהשפה שלהם. הוא עשה זאת עבור כולם מפורמולה 1 ועד מאדאם טוסו, בית החולים הגדול אורמונד סטריט וכלה בנט-א-פורטר. ככותב בכיר ב- Reed Words הוא מוביל את סדנאות ההדרכה והקורסים של הסוכנות.
מחיר ותאריכים
קצב עצמי ומבוקש, זמין בסוף ינואר 2021. מחיר: £ 990
המחיר כולל: שיעורי וידאו, תרגילים מעשיים, תבניות וקובצי PDF, רשימת קריאה, תעודת סיום תכנית. מקומות מוגבלים זמינים. הירשמו עכשיו כדי לשריין את מקומכם לשנת 2021