בנה את אימפרית האופנה שלך
Future London Academy
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
London, הממלכה המאוחדת
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
למידה מרחוק
מֶשֶׁך
5 שעה (ות
לִפְסוֹעַ
זמן מלא, משרה חלקית
שכר לימוד
GBP 500 / per course
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
האם אתה מעצב אופנה מבריק שזקוק להדרכה נוספת כיצד לבנות עסק בר קיימא? האם אתה נמצא בתהליך יצירת האוסף הראשון שלך וברצונך לוודא שהוא ימכר? או שאתה מחפש איך להגדיל את הנוכחות שלך מחוץ למדינת מולדתך, להיות חלק משבוע האופנה בניו יורק ולהופיע בווג? קורס מעשי זה יעזור לך להבין מה עשוי לעצור את מותגך מלהפוך לאימפריה אופנתית וידריך אותך בתהליך בניית, שיווק ומכירת הקולקציות שלך.
למי התוכנית הזו?
- מעצבי אופנה עצמאיים שרוצים לגדל את המותגים שלהם
- בעלי מותגי אופנה עכשוויים שרוצים להתרחב בינלאומית
- אנשי חזון שרוצים לשבש את שוק האופנה
אתה תלמד
- כיצד לבחור את הפלח והתמחור הנכון עבור המותג שלך
- איך להיכנס לפרסומי אופנה גדולים כמו ווג ואלה
- איך לגרום לסלבריטאים ללבוש את החלקים שלך
- מה יכול לגרום למותג שלך להתבלט
- מהי הדרך הטובה ביותר למכור באינטרנט ובחנות
- איך להיכנס לשבוע האופנה בפריז ולשבוע האופנה בניו יורק
- טעויות מעצבי אופנה גורמות להרוג את המותגים שלהם
קורס מעשי למעצבי אופנה
תובנות תעשייתיות אמיתיות
למד מהאנשים שגרמו לזה לקרות. הבן כיצד התעשייה באמת עובדת וכיצד תוכל להקדים את התחרות
כלים ותבניות פרקטיים
אוצרנו בקפידה את כל התוכן כדי שיהיה מעורר השראה ויישום. הקורס כולל כלים ותבניות להורדה עבורך לשמירה.
שאלות ותשובות ואורחים מיוחדים
היזהר מתוכן בונוס של אורחים מיוחדים ו- Q & As עם מעצבי אופנה הנמצאים בשלבים שונים של הקריירה שלהם.
מבנה תוכנית
פרק 1 - קריסטל את חזונך
יש לך אוסף לדוגמא, מה הלאה?
אתה מוכשר. יש לך אוסף מדגם מבריק. אתה מוכן להפוך את זה לעסק. אבל האם זה יצליח? איך לדעת לפני שאתה משקיע בזה את כל הזמן והכסף שלך ולהימנע מטעויות שכל כך הרבה מעצבי אופנה עושים בשלב זה.
▶ ︎ מגבש את החזון שלך - מה מייחד אותך ואת המותג שלך
▶ ︎ הבנת הלקוח שלך - כיצד למצוא את הקהל שיהיה אובססיבי לאוסף שלך
▶ ︎ בחירת יצירות שמוכרות - כיצד להכין את האוסף שלך לשוק האמריקאי
▶ ︎ 100 דרכים להתפרץ - טעויות שמעצבי אופנה עושים שהורגים את העסק שלהם
▶ ︎ מקרים: מכלום לתהילה - איך מותגים עצמאיים בנו את האימפריות שלהם
פרק 2 - בניית מותג
איך ליצור מותג חזק שכולם ידברו עליו
מהלוגו שלך ועד לוקים ואינסטגרם - הבן מה אתה צריך כדי ליצור מותג שכולם ירצו ללבוש.
▶ ︎ מדוע מיתוג חשוב וכיצד תוכלו להתבלט מול המתחרים
▶ ︎ שמות וזהות חזותית - הכינו את המותג שלכם להרחבה עולמית
▶ ︎ אתר, חוברות וקמפיינים - כיצד לבנות נוכחות מקוונת מבלי לשבור את הבנק
▶ ︎ אינסטגרם - עשה ואל תעשה למותג אופנה עצמאי
פרק 3 - עבודה עם לחץ
איך ליצור מותג חזק שכולם ידברו עליו
הכנס את האוספים שלך לפרסומים מובילים, אירועי שטיח אדום ומשפיעים. בנה נוכחות מקוונת המגבירה את החזון שלך ובונה עוקבים נאמנים.
▶ ︎ לחץ - למה אתה צריך את זה ואיך לגרום לפרסומי אופנה לכתוב עליך
▶ ︎ מערכת, מאמר / פרופיל, תכונת מוצרים, כיסוי מסלול - הבנה מה מתאים לך ואיך להיכנס
▶ ︎ עבודה עם ידוענים וסטייליסטים שלהם - איך לגרום למשפיעים ללבוש את המותג שלך
▶ ︎ סוגים אחרים של שיתופי פעולה
פרק 4 - מכירת האוסף שלך
בוא נדבר כסף. מהם הערוצים הטובים ביותר למכור את החלקים המופלאים שלך.
עסקי האופנה קשוחים ומבלבלים לעיתים. איך נכנסים לקמעונאות? האם אתה צריך להישאר מקוון בלבד? מאיפה משיגים את הלקוחות הנאמנים הראשונים שלך?
▶ ︎ מכירה מקוונת ומחוצה לה - מהי הדרך החסכונית ביותר עבורכם למכור את האוסף שלכם
▶ ︎ חנויות מסורתיות, חלונות קופצים, מופעי תא מטען, שווקים, קמעונאות משותפת - כיצד לעבוד עם כל אחת מהפלטפורמות הלא מקוונות
▶ ︎ מכירה מקוונת - כיצד להעביר תנועה לאתר המסחר האלקטרוני שלך ולהתחיל למכור מחר
▶ ︎ אומנות הסחורה - גרמו לאוסף שלכם לזרוח בחנות שלכם (באופן מקוון או לא מקוון)
פרק 5 - הולך ועולמי
משבוע האופנה בניו יורק ועד לבניית אימפריה
מה אתה צריך לדעת אם אתה רוצה למכור מחוץ לשוק המוכר ולהיות חלק משבועות האופנה העולמיות.
▶ ︎ שבוע האופנה בניו יורק - כמה עולה תצוגת אופנה, איך להיכנס ולקבל את כל תשומת הלב
▶ ︎ תערוכות אישיות לעומת תערוכות מרובות מותגים - מה יעבוד עבור המותג שלך
▶ ︎ הסתעפות בקטגוריות חדשות ובמגדר באופנה - האם אתה זקוק לאוספים נפרדים?
▶ ︎ אסטרטגיה עתידית - מה הצעד הבא שלך
אוצר התוכנית
אליזבת סולומיינה
מייסד שותף ומנהל בחברת Flying Solo
Flying Solo הוא חנות ואולם תצוגה חדשניים בסוהו, ניו יורק, המייצגים מעצבי אופנה עצמאיים ובוחרים אותם לתצוגות מסלול של NYFW ו- PFW. מעצבי סולו מעופפים מועדפים לעתים קרובות על ידי ידוענים, כולל ליידי גאגא, קים קרדשיאן, קרדי בי ואחרים. לאליזבת יש גם ניסיון של למעלה מעשר שנים באופנה וכן מנהלת את מותג התכשיטים שלה סולומיינה, שהוצג בווג, ניו יורק טיימס, ל'אופיסיאל, WWD